خدمات و سرویس پکیج شوفاژدیواری در شرق تهران

Wall radiators package-1
Wall radiators package-2
021-66253787
09129429461 0933537780798 9129429461



همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.


کلید فشار آب در مدار گرمایش پکیج شوفاژ دیواری نصب می‌شود. این کلید به برد کنترل اطلاع می‌دهد که آب شهری دقیقا با چه فشاری داخل مدار گرمایشی وجود دارد. بدین معنا که آیا با یک فشار درست و تنظیم شده داخل مدار گرمایشی در جریان است. یا خیر. کلید فشار آب حالت صفر و یک دارد، یعنی به طور کلی یا در حالت قطع بوده و یا در حالت وصل قرار دارد. حالا چه موقعی این کلید در حالت وصل قرار می‌گیرد؟ زمانی که فشار آب گرمایش به اندازه کافی و است.اندارد باشد کلید وصل شده و برد کنترل هم متوجه می‌شود که پکیج شوفاژ دیواری از لحاظ کمبود فشار آب هیچ مشکل و یا کمبودی ندارد و می‌تواند شروع به کار کند. حالا اگر در برخی موارد که برای مثال نشتی در رادیاتورها وجود داشته باشد، فشار آب از حالت است.اندارد خارج شده و کلید فشار آب هم قطع می‌شود. با قطع شدن کلید فشار آب برد کنترل هم اجازه روشن شدن دستگاه و کار کردنش را صادر نمی‌کند. به طور کلی یک تعامل مهم و ویژه میان کلید فشار آب و برد کنترل وجود دارد. به نوعی که انگار برد کنترل به تایید این کلید برای روشن نگه داشتن دستگاه نیاز دارد.

اگر بخواهیم به طور ساده به این سوال پاسخ بدهیم باید بگوییم که داخل پکیج‌های شوفاژ دیواری قطعاتی وجود دارند که بسیار حساس هستند و بدون جریان آب و یا عدم فشار است.اندارد می‌توانند آسیب‌های جدی ببینند. پس طراحان پکیج‌های شوفاژ دیواری برای جلوگیری از این آسیب‌های احتمالی به قطعات کلید فشار آب را طراحی کرده‌اند. چراکه تنها توسط این کلید است. که برد کنترل متوجه می‌شود آیا فشار آب لازم برای مدار گرمایشی وجود دارد تا دستور ادامه کار پکیج شوفاژ دیواری توسط تشکیل شعله را صادر کند یا خیر. بنابراین یکی از پیش شرط‌های روشن شدن پکیج شوفاژ دیواری این است. که آب با فشار لازم وجود داشته باشد. حالا مقدار فشاری که باید وجود داشته باشد چقدر است.؟

پکیج برقی زمینی اوستا محصولی برای تامین آب گرم بهداشتی و گرمایش مورد نیاز محیط بوده و زمانی که تقاضا برای آب گرم حس شود، آب گرم موجود در مبدل حرارتی این محصول به سمت مبدل ثانویه تعبیه شده در آن جاری شده و بعد از گرم شدن برای مصرف‌کننده فرستاده خواهد شد و از این طریق آب گرم مصرفی مورد نیاز کاربر در اسرع وقت و به صورت بهداشتی تامین می‌گردد.در حین عملکرد از این دستگاه هیچ‌گونه صدایی تولید نخواهد شد.



( خدمات و سرویس ) های دیگر