خدمات و سرویس پکیج شوفاژدیواری در شهر جدید اندیشه

Wall radiators package-1
Wall radiators package-2
021-66253787
09129429461 0933537780798 9129429461



- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..

ارتباط مستقیم با مترو وجود ندارد. علی رغم چهار بانده شدن جاده ارتباطی با تهران (محور چیتگر- شهریار) هنوز در شروع و پایان ساعات کاری ترافیک سنگین مشاهده می شود. البته پروژه شش بانده کردن این محور و ایجاد تقاطع غیر همسطح در مهمترین گلوگاه آن در حال اجرا است. و همچنین برنامه اتصال بزرگراه شش بانده شهریار- کرج به اتوبان تهران &#; کرج در محل گرمدره نیز در حال پیشرفت می باشد.

اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.


شیر اطمینان بار را با نام سیفتی ولو (Safety Valve) هم می‌شناسند. شیر اطمینان بار هم داخل مدار گرمایشی نصب می‌شود. همان‌طور که از نام این قطعه مشخص است.، کار شیر اطمینان تضمین یک فشار سالم و است.اندارد در پکیج شوفاژ دیواری است.. بدین معنا که این قطعه اجازه نمی‌دهد فشار آب بیشتر از بار تجاوز کند. در بالا توضیح دادیم که فشار نامناسب در پکیج‌های شوفاژ دیواری موجب آسیب رسیدن به قطعات آن می‌شود. به همین دلیل طراحان و مهندسین پکیج‌های شوفاژ دیواری این قطعه را برای اطمینان از فشار است.اندارد آب ساخته‌اند. یعنی یک ایمنی برای تضمین فشاری که تحت هر شرایط بیشتر از بار تجاوز نکرده و قطعات را تخریب نکرده و به آن‌ها آسیب نمی‌زند.

کلید فشار آب از قطعات بسیار مهم پکیج‌های شوفاژ دیواری به شمار می‌آید. در بالا اشاره کردیم که فشار آب باید به شکل تنظیم شده وارد مدار گرمایشی پکیج شوفاژ دیواری شود. حالا قطعه‌ای که توسط برد و یا مغز دستگاه این فشار را تنظیم می‌کند کلید فشار آب است.. کلید فشار آب به طور دقیق تعیین می‌کند که آب شهری باید با چه فشاری در مدار گرمایشی جریان داشته باشد. نام لاتین کلید فشار آب (water pressure switch) است.. در واقع واژه (pressure) به معنای فشار بوده که نشان می‌دهد این قطعه با فشار آب سروکار داشته و وظیفه تنظیم کردن آن را دارد. اما دقیقا کارایی این قطعه مهم چیست؟

پس در نتیجه هیچ فرقی نمی‌کند فصل تابستان و یا زمستان باشد، آب باید با یک فشار مشخص و تعیین شده وارد مدار گرمایشی شود. اگر این فشار مورد تایید کلید فشار آب نباشد سریعا قطع شده و برد کنترل هم اجازه روشن شدن پکیج شوفاژ دیواری را صادر نخواهد کرد. یعنی برد کنترل در صورت عدم تایید کلید فشار آب، عمل تشکیل شعله را کنسل کرده و پکیج شوفاژ دیواری به طور کلی امکان ادامه فعالیتش را از دست می‌دهد. اما سوال اصلی اینجاست که فشار آب به چه دلیل انقدر نقش حیاتی و بسیار مهم در مدار گرمایشی پکیج‌های شوفاژ دیواری دارد؟ به عبارت دیگر، چرا انقدر مهم است. که فشار آب در مدار گرمایشی به طور تعیین شده و است.اندارد وجود داشته باشد؟



( خدمات و سرویس ) های دیگر