فروش پکیج غیر چگالشی بدون مخزن در بومهن

Non-condensing package without tank-1
Non-condensing package without tank-2
021-66253787
09129429461 0933537780798 9129429461



هرچند خیلی ازافراد فقط این شهررا به عنوان خوابگاه انتخاب کرده اند وشغل وکارشان درتهران است. ومجبورهستند بدلیل هزینه بالای مسکن ، درشهربومهن اقامت داشته باشند و ازصبح زود به تهران بیایند و آخرشب وبعد ازاتمام کارمجدد به شهربومهن برگردند.

اگر امروزه به سراغ این بنا بیایید، متوجه تخریب شدن آن خواهید شد و دلیل آن به اقدامات شاه اسماعیل صفوی برمی‌گردد. طبق مدارک موجود، شاه صفوی برای سرکوب شخصی به نام امیرحسین کیای چلاوی، به قلعه گلخندان حمله کرد و پس از تسخیر آن و قتل تمام ساکنانش، دستور به تخریب قلعه داد.

بومهن بخشی از شهرستان پردیسِ تهران است.. این شهرستان در شرق است.ان تهران واقع شده و دارای دهستان‌های مختلفی است.. به دلیل خنک بودن آب و هوای شهرستان بومهن، بسیاری از پایتخت‌نشینان ترجیح می‌دهند که در هنگام گرما به این شهر سفری داشته باشند. در این مطلب برای علاقه‌مندان سفر، به معرفی بومهن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.


اگرچه این دو اصطلاح گاهی اوقات به جای یکدیگر است.فاده می شوند، اما در واقع متفاوت هستند. دیگ چگالشی هر دیگ بخاری است. که از فناوری چگالش برای است.فاده بهتر از گرمایی که از سوختن سوخت هایی مانند گاز یا نفت تولید می شود است.فاده می کند. بنابراین یک دیگ ترکیبی می تواند یک دیگ چگالشی نیز باشد.

پکیج های چگالشی دارای مبدل حرارتی داخلی هستند تا از هدر رفتن حرارت کمتر اطمینان حاصل شود. به همین دلیل پکیج نیازی به کار سختی ندارد و انرژی کمتری مصرف می کند. پکیج های چگالشی در مقایسه با پکیج های معمولی، سوخت و توان کمتری مصرف می‌کنند و همچنین انتشار CO کمتری نیز دارند.





( فروش ) های دیگر