خدمات و سرویس پکیج غیر چگالشی بدون مخزن در شرق تهران

Non-condensing package without tank-1
Non-condensing package without tank-2
021-66253787
09129429461 0933537780798 9129429461



نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.

محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

یکی از مشهورترین، محبوب ترین و مهم ترین جاذبه های گردشگری که در محله های شرق تهران قرار دارد، بوستان جنگلی سرخه حصار می باشد. در واقع محله های شرق تهران با داشتن بوستان سرخه حصار اهمیت این منطقه را دو چندان کرده اند. جمله سایر جاذبه های گردشگری موجود در این منطقه می توان به پیست دوچرخه سواری سرخه حصار، دهکده تفریحی نرسی، پارک و بوستان اوستا، مقبره الشهدا واقع در نیروی هوایی سپاه، بوستان منوچهری، پارک خیام، مسیل جاجرود، بوستان آفتاب، بوستان ارشاد، بوستان ارغوان، پارک جنگلی ترنج، پارک ملی خجیر، بوستان بهاران، مجموعه تفریحی زنبق، مجموعه تفریحی نرگس، موزه برق، موزه تاریخی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، تماشاخانه قصر یاس، اشاره کرد. 


اندازه پکیج چگالشی با خروجی کیلووات اندازه گیری می شود. هر چه حمام، رادیاتور و است.فاده از آن ها بیشتر باشد، دیگ باید بزرگتر باشد. به عنوان مثال، خانه هایی با - اتاق خواب و یک حمام اغلب دارای پکیج چگالشی با خروجی - کیلووات هستند.

سوالی که در ذهن ما پیش می آید این است. که اصلاً چرا به این نوع پکیج های نسل جدید پکیج چگالشی می گویند؟! شاید با شنیدن نام چگالش یاد یکی از درس های علوم دوره ی مدرسه ی خود افتاده باشید، به طور کلی چگالش یعنی تبدیل گاز به مایع! که دقیقاً به خاطر عملکرد این پکیج است. که به این سیستم ها، پکیج چگالشی می گویند و همین نیز یک فرق پکیج چگالشی با پکیج معمولی است..

در واقع در دیگ چگالشی، گرمای موجود در گازهای دودکش را می توان جذب کرد و دوباره در سیستم گرمایش بازیافت کرد و برای پیش گرم کردن آب سرد ورودی به دیگ است.فاده کرد. در طی این فرآیند، دمای گاز دودکش به سرعت از حدود درجه به درجه کاهش می یابد. این کاهش دما باعث تراکم می شود که نام آن یعنی چگالش نیز از آنجا گرفته شده است.. این تراکم برای یک دیگ بسیار کارآمد می تواند دو لیتر در ساعت باشد و توسط لوله ای که به عنوان لوله میعانات شناخته می شود به خروجی فاضلاب شما تخلیه می شود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر