فروش پکیج غیر چگالشی بدون مخزن در شهر جدید اندیشه

Non-condensing package without tank-1
Non-condensing package without tank-2
021-66253787
09129429461 0933537780798 9129429461



البته از نظر نبود بیمارستان تخصصی کمبودهایی حس می‌شود. برای خرید از میادین میوه و تره بار خرید کرد. دو ایستگاه آتش نشانی و کتابخانه و فرهنگسرا و سینمای دو ساله و سینما چند بعدی چندين مسجد و ...، تنها بخشی از امکانات مستقر در این منطقه است.. بعلاوه پمپ گاز و پمپ بنزین این منطقه دسترسی مناسبی دارد. با وجود آنکه شهر تازه ساخت است. اما امکانات و توجه  به جزئیات باعث شده است. که ساکنان کمبودی حس نکنند.

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

به طور کلی می‌توان گفت همه فاز‌های این شهر از امکانات رفاهی خوبی برخوردار هستند، مدارس، مراکز آموزشی در زمینه‌های مختلف، مغازه‌ها و واحدهای تجاری و فروشگاهی مختلف جهت تأمین همه نیازهای زندگی شهروندان، مراکز تجاری، درمانی، ورزشی و همچنین چندین مسجد و حسینیه برای شهروندان ساخته شده است.. در ضمن انواع مشاغل و فعالیت‌ها در حوزه‌های گوناگون در داخل شهر جدید اندیشه، مشغول به فعالیت هستند و به طور معمول برای رفع اکثر نیازهای روزمره، نیازی به خروج از شهر اندیشه برایتان وجود نخواهد داشت.


اگر قصد خرید پکیج را دارید، حتماً اسم پکیج چگالشی به گوشتان خورده است. که به طور حتم فرق پکیج چگالشی با پکیج معمولی وجود دارد که اکثر فروشندگان این نوع پکیج با طراحی جدید و مقرون به صرفه ای را پیشنهاد می کنند؛ البته این پکیج ها همانطور که از نظر کیفیت از پکیج های معمولی بهتر هستند از نظر قیمت کمی گرانترند! اما چرا باید این پکیج ها را انتخاب کرده و به پیشنهاد فروشندگان و طراحان این پکیج اعتماد کنیم! در این یادداشت سعی می کنیم تفاوت بین این دو پکیج یعنی پکیج چگالشی و پکیج معمولی یا سنتی را بیان کنیم. با تاسیسات بانک همراه باشید.

گفتیم: یکی از نکات منفی در مورد پکیج های شوفاژ دیواری تک مبدل با توجه به مکانیزم و نحوه عملکرد آن ها بحث مدت زمان ( فاصله زمانی ) بین باز کردن آب گرم و دریافت آب گرم در نقطه مورد نظر ( به طور مثال سردوش حمام ) است.. در این پکیج شوفاژ دیواری، بجای در نظر گرفتن یک مبدل برای تامین آب گرم بهداشتی و آب گرم مدار شوفاژ، از دو مبدل مجزا، یکی برای تامین آب مدار گرمایش و دومی برای تامین آبگرم مدار بهداشتی است.فاده شده است.. مبدل اول یا مبدل اصلی از جنس مس (در برخی مدل ها از آلومینیوم هم است.فاده شده است.) بوده که از نوع هوا به آب می باشد، بدین معنی که در یک سمت هوای گرم ناشی از شعله و احتراق وجود دارد و سمت دوم و داخل لوله ها، از آب برای تامین آب گرم شوفاژ ( گرمایش ) است.فاده می شود. به این مبدل، مبدل اصلی گفته می شود که چون فقط به منظور تامین آب شوفاژ است.فاده می شود تک منظوره یا momo-thermic نامیده می شود. در زمان نیاز به آبگرم بهداشتی، مسیر چرخش این آب توسط شیر سه راهه، عوض شده و آب گرم شده با شعله، از داخل مبدل دوم، از جنس است.یل ضد زنگ که از نوع مبدل صفحه ای Plate Heat Exchanger است.، به چرخش در می آید. از سمت دیگر در داخل مبدل دوم (مبدل ثانویه) آب شهری به منظور تولید آبگرم بهداشتی در حال جریان می باشد.

در ابتدا اولین پکیج تولید شد، یعنی حدود ۵۵ یا سال پیش! که امروزه از این پکیج ها به عنوان پکیج سنتی یا پکیج معمولی یاد می شود، اگر ساز و کار این پکیج را دقیق متوجه شود در ادامه به فرق پکیج چگالشی با پکیج معمولی بهتر پی خواهید برد. جالب است. بدانید این پکیج ها در بازار با نام پکیج های تک مبدل نیز شناخته شده اند و به دلیل طراحی ساده از قیمت کمتری نسبت به سایر پکیج ها برخوردار است.. جالب است. بدانید هنوز هم از این پکیج های تک مبدل در آپارتمان های کوچک است.فاده می شود، متاسفانه مصرف گاز و ساخت این پکیج ها با وجود مشکلات دیگری که دارند بالا است.. به طور خودمانی عرض کنیم: پیشنهاد می کنیم به خاطر قیمت پایین تر این پکیج ها، آن ها را خریداری نکنید چرا که اگر محاسبه کنید به طور سالانه باید بیش از این هزینه را صرف پرداخت قبض گاز خود کنید. علت اصلی این مسئله نوع عملکرد پکیج های تک مبدل است. که در زیر توضیح می دهیم:



( فروش ) های دیگر