خدمات و سرویس پکیج غیر چگالشی در شرق تهران

Non-condensing package-1
Non-condensing package-2
021-66253787
09129429461 0933537780798 9129429461



شرق تهران از بافت قدیمی برخوردار است.. قدمت این مناطق بیشتر از غرب تهران است. و در اصل باید گفت که تهران به دلیل وجود کوه‌های شرقی، از غرب توسعه یافته و هنوز نیز در حال گسترش است.. البته برخی از مناطق بافت جدیدتری دارند. اگر می‌خواهید بافت مدرن‌تری را در شرق تهران برای سکونت انتخاب کنید، پیشنهاد ما

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

نوسازی در شرق تهران از سال قبل آغاز شده است و بیشتر ساختمان‌های موجود در این بخش از تهران با است.فاده از تمهیدات شهرداری، نوسازی شده‌اند. برای خرید خانه در پیروزی و نارمک باید دقت داشته باشید که هنوز خانه‌های قدیمی و کلنگی در کوچه‌های این بخش دیده می‌شود.


از سال ، در دنیا نصب دیگ چگالشی در ساختمان های جدید و یا در صورت نیاز تعویض آن با دیگ یا پکیج­ قدیمی، اجباری شده است.. پکیج­ چگالشی و دیگ چگالشی میزان انتشار کربن را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و شما می­توانید با نصب یکی از آنها در خانه تا سقف کیلوگرم کربن در سال، کمتر تولید کنید.

تفاوت اصلی اینجاست که بازده دیگ چگالشی عمدتاً بالای ٪ است.، در حالی که راندمان دیگ غیر چگالشی حداکثر تا ٪ است.. این بدان معنی است. که دیگ چگالشی به شما کمک می کنند هر سال درصد در هزینه های گاز صرفه جویی کنید و در عین حال تولید گازهای گلخانه ای خانوار خود را نیز کاهش دهید.

از آنجا که پکیج­ چگالشی کاملاً در برابر حرارت آب بندی شده و هوا را مستقیماً از خارج از محوطه ای که در آن قرار دارد می گیرد، خطر مکش هر چیزی در دیگ وجود ندارد. بعلاوه ، در اثر دفع آب کندانس شده از طریق لوله متصل به سیستم درین، خطر تماس با مواد سمی نیز وجود ندارد.علاوه بر این ، پکیج چگالشی فضای کمتری را اشغال می­ کند.



( خدمات و سرویس ) های دیگر