فروش پکیج غیر چگالشی مخزن دار در شهر جدید اندیشه

Non-condensing package with tank-1
Non-condensing package with tank-2
021-66253787
09129429461 0933537780798 9129429461



در ۵ آبان ماه ۸ معترضین به افزایش ناگهانی قیمت بنزین در فاز یک شهرک اندیشه اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی کردند و در ادامه اعتراضشان به اقدامات مسلحانه کشیده شد و تعدادی از بانک‌های فاز یک اندیشه از جمله بانک انصار، بانک تجارت و بانک قوامین به آتش کشیده شد و به حوزه امام علی که در ابتدای خیابان شاهد غربی فاز یک اندیشه قرار دارد حمله شد.

درضمن فاز سه از امکانات رفاهی، فرهنگی و ورزشی بسیار خوبی نیز برخوردار است.. فاز اندیشه دارای مراکز آموزشی و درمانی، مسجد، فروشگاه و مرکز خرید، باشگاه‌های ورزشی، فضای سبز و سینما است. که برای رفع نیازهای روزمره شما در دسترستان خواهد بود.

&#; رعایت نسبتا مناسب است.انداردهای ساختمانهای مسکونی: منازل مسکونی عموما از نور گیر و تهویه مناسب برخوردار بوده (اغلب از دو طرف و بعضا از سه طرف با فضای باز در ارتباط هستند و است.فاده از پاسیو برای نورگیر ندرتا در بعضی ویلاها مشاهده می شود). برخورداری از تراس، انباری و پارکینگ (حد اقل به صورت غیر مسقف) عمومیت دارد. واحدهای دارای زیر بنای کمتر از متر در اقلیت و کمتر از دو خواب کمیاب هستند.


دیگر ویژگی پکیج های دابو صنعت، طراحی زیبا و کاربردی است.؛ لذا در فرآیند ساخت یونیت بیرونی آن از الگو های بین المللی کاربردی بهره برداری شده است.. بدین خاطر محصولی نهایی این فرآیند از لحاظ شاخصه های کیفی و فنی آری از هر گونه عیب یا خطایی می باشد.

پکیچ دیواری ایمرگاس مخزن دار VICTRIX ZEUS به دلیل ابعاد کوچکی که دارد اغلب در آشپزخانه (داخل کابینت یا بالکن) نصب می‌شود. پکیج دیواری تک مبدل، امکان گرم کردن سیستم گرمایشی و آب گرم بهداشتی را به طور هم ‌زمان ندارد. اما لازم به ذکر است. که پکیج دیواری دو مبدل، امکان گرم کردن سیستم گرمایشی شامل: (رادیاتور و فن کویل) و تامین آب گرم بهداشتی را به طور هم ‌زمان دارد. طراحی سیستم پکیج گرمایشی تک مبدل به این صورت است. که اولویت گرمایش با گرم کردن آب بهداشتی است.؛ هنگام باز شدن شیر آبگرم، پکیج تمام قدرت خود را صرف گرم نمودن آب گرم بهداشتی می‌کند. بنابراین اگر شیر آبگرم به مدت زیادی باز بماند، رادیاتورها و فن کویل‌ها سرد می­‌شوند.  

کمپانی بزرگ دابو صنعت، انواع پکیج ها در کیفیت بالا مطابق با بروزترین تکنولوژی‌ های جهانی تولید می کند؛ زیرا هر یک از نوآوری های جدید، علاوه بر قدرت بالا در حفظ زیبایی محیط زیست نیز تاثیر دارند. بنابراین با بهره گیری از این نوآوری ها می توان محصولاتی باکیفیت و قدرتمند تولید د در بازار به فروش رساند.



( فروش ) های دیگر