فروش پکیج چگالشی بدون مخزن در شهر جدید اندیشه

Condensation package without tank-1
Condensation package without tank-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر قصد سکونت در شهر جدید اندیشه را دارید، باید بدانید فاز سه بهترین انتخاب برای شما خواهد بود. این فاز بهترین موقعیت جغرافیایی و کمترین فاصله از تهران را دارد و به دلیل قرار گیری در مرکز شهر اندیشه، دسترسی مناسبی به دیگر فازها و امکانات آنها دارد. ساختمان های تجاری و گردشگری بسیاری در آن ساخته شده اند و واحدهای مسکونی مجلل در آن دیده می شود. تراکم جمعیت متناسب با امکانات شهری است. و به دلیل طی شدن مراحل رشد اقتصادی، قیمت مسکن در فاز سه به ثبات نسبی رسیده است.، در نتیجه برخلاف سکونت، این فاز احتمالا برای سرمایه گذاری چندان مناسب نخواهد بود.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

شهر اندیشه غیر از مرز شرقی که معادن ماسه حد فاصل آن با شهر قدس هستند از اطراف کاملا متصل به شهرهای دیگر (کرج، شهریار و ملارد) می باشد. از جنوب متصل به شهرهای شهریار و ملارد، از غرب متصل به فردیس کرج و ازشمال با دیگر شهرک های کرج همجوار می باشد.


بله آنها مضر هستند و نباید است.نشاق شوند. مهم است. که مطمئن شوید گازهای خروجی از پکیج به درستی به بیرون منتقل می شود. باید از این مورد مطمئن شوید و همچنین اگر خانه شما دارای زنگ هشدار مونوکسید کربن است.، اگر CO شناسایی شود، زنگ هشدار دود به صدا در می آید و اصلا جای نگرانی با سرویس درست و است.فاده درست نخواهد بود.

برخلاف دیگ های سیستمی و دیگ های معمولی، دیگ های ترکیبی نیازی به مخزنی برای ذخیره آب گرم جداگانه، مخزن سربار جداگانه در اتاق زیر شیروانی ندارند و همه اجزا داخلی هستند. این بدان معنی است. که آنها به فضای زیادی نیاز ندارند و بنابراین برای املاک کوچکتر ایده آل هستند.

پکیج های غیر چگالش معمولا هوا را از داخل اتاق می گیرند. از طرف دیگر، پکیج های چگالشی هوا را مستقیما از بیرون اتاقی که در آن قرار می گیرد جذب می کند و با عایق حرارتی کاملا آب بندی می شود. این یعنی هیچ خطری برای مکش به داخل دیگ وجود ندارد.



( فروش ) های دیگر