خدمات و سرویس پکیج چگالشی در بومهن

Condensation package-1
Condensation package-2
021-66253787
09129429461 0933537780798 9129429461



وهمچنین این دوشهرمتاثرازشهرتهران بوده وجمعیت آن روبه افزایش است. واگربخواهیم خیلی دقیق تروطبق مطالعات انجام شده بررسی کنیم ، شهربومهن حدود درصد مهاجرپذیرترازرودهن است. زیرا هزینه های بالای زندگی ومسکن درتهران منجرشده تا افراد به شهرهای مجاورتهران مهاجرت کنند.

اگر که به طرف شمال شرقی بومهن حرکت کنید و وارد بلوار امام رضا بشوید، به مرقد امامزاده سلطان مطهر خواهید رسید. جدا از جنبه‌های معنوی، وجود قبرهایی از دوران صفوی در محوطه امامزاده نشان‌دهنده اهمیت تاریخی این بنا است.. البته متأسفانه به دلیل ناآگاهی برخی افراد در هنگام هم‌سطح سازی گورهای موجود در صحن، برخی از سنگ قبرها آسیب دیده‌اند و برخی از بین رفته‌اند.

برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.


پکیج های چگالشی دارای مبدل حرارتی داخلی هستند تا از هدر رفتن حرارت کمتر اطمینان حاصل شود. به همین دلیل پکیج نیازی به کار سختی ندارد و انرژی کمتری مصرف می کند. پکیج های چگالشی در مقایسه با پکیج های معمولی، سوخت و توان کمتری مصرف می‌کنند و همچنین انتشار CO کمتری نیز دارند.

دیگ چگالشی از فناوری چگالش برای است.فاده بهتر از گرمای تولید شده است.فاده می کند. هنگامی که سوختی مانند گاز یا نفت سوزانده می شود، گازها از طریق دودکش آزاد می شوند. در یک نوع دیگ (بویلر) بخار غیر چگالشی این گازها به هوا رها می شوند و پتانسیل گرمایش آنها از بین می رود.

در واقع در دیگ چگالشی، گرمای موجود در گازهای دودکش را می توان جذب کرد و دوباره در سیستم گرمایش بازیافت کرد و برای پیش گرم کردن آب سرد ورودی به دیگ است.فاده کرد. در طی این فرآیند، دمای گاز دودکش به سرعت از حدود درجه به درجه کاهش می یابد. این کاهش دما باعث تراکم می شود که نام آن یعنی چگالش نیز از آنجا گرفته شده است.. این تراکم برای یک دیگ بسیار کارآمد می تواند دو لیتر در ساعت باشد و توسط لوله ای که به عنوان لوله میعانات شناخته می شود به خروجی فاضلاب شما تخلیه می شود.



( خدمات و سرویس ) های دیگر