خدمات و سرویس پکیج چگالشی مخزن دار در شرق تهران

Condensation package with tank-1
Condensation package with tank-2
021-66253787
09129429461 0933537780798 9129429461



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند از محبوب ترین و شلوغ ترین مناطق پایتخت می باشند. همانطور که در مطالب بالا اشاره کردیم، این منطقه از تهران دارای محله است.. از جمله مهم ترین محله های شرق تهران موجود در منطقه می توان به صد دستگاه، فلاح، هفده شهریور، نبرد، شهرابی، قصر فیروزه، آهنگران، مینای جنوبی، تاکسیرانی، پاسدار گمنام، شیوا، اندرزگو، شهید محلاتی، پرستار، آهنگ، افراسیابی شمالی، نبی اکرم، ابوذر، سیزده آبان، شکیب، فرزانه، سرآسیاب دولاب،  چهارصد دستگاه،  مینای شمالی، دژکام، جابری، شکوفه، آهنگ شرقی، اشاره کرد. جالب است. بدانید که یکی از معروف ترین محله های شرق تهران محله دروازه دولاب می باشد که در زمان های قدیم جزو دروازه های شهر تهران به شمار می آمد.

میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.


همچنین چون بخش تقطیرکننده (کندانسور)، گرمای اضافی خروجی را جذب کرده و دوباره است.فاده می‌کند، در حدود ۸ درصد کارآیی خواهید داشت. گازهای خروجی در داخل دستگاه خنک و آب چگالیده شده، در داخل دستگاه جمع‌آوری می‌شوند. مبدل حرارتی این کار مهم را انجام می دهد و داخل پکیج دیواری چگالشی، از مواد باکیفیت‌تر و مواد غیرِ خورنده ساخته می‌شود تا در برابر خوردگی، مقاومت کافی داشته باشد. همچنین آب چگالیده شده‌ی جمع‌شده در دستگاه، باید پیش از تخلیه خنثی شود. این فرآیند در داخل دستگاه، از طریق یک سیستم تصفیه انجام می‌شود.

پکیج های چگالشی ایمرگاس مخزن دار VICTRIX ZEUS، گرمای اضافی را بازیافت می کنند و گاز حاصل از احتراق را فقط زمانی (حدود در دمای ۸ درجه‌ی سانتیگراد) که دیگر برای فرآیند گرمایش مفید نباشد، تخلیه می‌کنند. از آن‌جایی که دود احتراق خروجی پکیج دیواری، سردتر است. نیازی به ابزار تخلیه‌ی گران قیمت ندارد. در این محصول بیشتر از لوله PVC  است.اندارد است.فاده می شود، زیرا به راحتی گرما و خوردگی ناشی از بخار را تحمل می‌کند.

پکیچ دیواری ایمرگاس مخزن دار VICTRIX ZEUS به دلیل ابعاد کوچکی که دارد اغلب در آشپزخانه (داخل کابینت یا بالکن) نصب می‌شود. پکیج دیواری تک مبدل، امکان گرم کردن سیستم گرمایشی و آب گرم بهداشتی را به طور هم ‌زمان ندارد. اما لازم به ذکر است. که پکیج دیواری دو مبدل، امکان گرم کردن سیستم گرمایشی شامل: (رادیاتور و فن کویل) و تامین آب گرم بهداشتی را به طور هم ‌زمان دارد. طراحی سیستم پکیج گرمایشی تک مبدل به این صورت است. که اولویت گرمایش با گرم کردن آب بهداشتی است.؛ هنگام باز شدن شیر آبگرم، پکیج تمام قدرت خود را صرف گرم نمودن آب گرم بهداشتی می‌کند. بنابراین اگر شیر آبگرم به مدت زیادی باز بماند، رادیاتورها و فن کویل‌ها سرد می­‌شوند.  



( خدمات و سرویس ) های دیگر