فروش پکینگ آب بندی در شرق تهران

Sealing packing-1
Sealing packing-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

علاوه بر این، مراکز خرید و پاساژ های متعددی در این منطقه وجود دارد که از محبوب ترین آن ها می توان به پاساژ سپید، مرکز خرید دنیای نور، مرکز خرید هروی سنتر، مرکز خرید نگین شرق، مرکز خرید الماس هروی، مرکز خرید تیسفو، مرکز خرید پارسیان، مجتمع تجاری یاس هنگام و ... اشاره کرد.


نسوز صنعت نوین با سال ها سابقه در زمینه فراورده های نسوز فعالیت میکند جهت خرید و اطلاع از قیمت فروش فراورده های نسوز از جمله: نوار نسوز، پارچه نسوز، نخ (طناب ، پکینگ) نسوز، پکینگ های آب بندی، نمد صنعتی، ورق و فیبر نسوز، ورق سیلیکون و لاستیک صنعتی، میکا، بلنکت و عایق نسوز، واشر و ورق نسوز، ورق و میلگرد تفلون با ما در تماس باشید.

پکیج های آب بندی در صنعت گوناگون شیرآلات و پمپ ها و همچنین سانتریفیوژها، شیرآلات صنعتی، میکسرها، لوله ها، پمپ ها، صنایع برق و ... کاربرد فراوانی دارند. , بسته بندی گرافیت , بسته بندی فایبرگلاس , بسته بندی سرامیکی با دمای بالا ...

پکینگ تفلون گرافیت تهیه شده از الیاف تفلون گرافیت در حالت نواری منعطف در سطح مقطع چهار گوش می باشد که در صنعت آب بند، کار برد گسترده ای در صنایع مختلف نظیر ساخت شیرآلات و پمپ ها دارد. تفاوت پکینگ تفلون گرافیت در مقایسه با تفلون خالص در مقاومت کششی و ضریب اصطکاک بسیار پایین آن در پمپ های می باشد. علاوه بر ضزیب اصطکاک مقاومت حرارتی این پکینگ ها ۸ الی ۸ درجه سانتیگراد می باشد.این پکینگ ها در سایز های * الی * قابل عرضه می باشد.این پکینگها در محیط های برخورد با  بخار، آب داغ، مواد شیمیایی، حلال ها، اسیدها، بازها و اکثر مواد شیمیایی و قلیایی عملکرد بسیار خوبی دارد.



( فروش ) های دیگر