تخریب ساختمان در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

destruction-1
destruction-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

شهر ری که از شمال به تهران، از جنوب به قم، از شرق به پاکدشت و ورامین و از غرب به رباط کریم و اسلامشهر و زرندیه محدود می‌شود، از سطح دریا در حدود متر ارتفاع دارد و فاصله آن تا مرکز تهران کیلومتر برآورد شده است.. براساس تقسیمات کشوری، این شهر دارای سه بخش اصلی فشاپویه، کهریزک و مرکزی است. و علاوه بر این، دهستان و روستا نیز در محدوده شهر ری قرار می‌گیرند. در این مقاله از


در گذشته تخریب سازه را با چند کارگر ساده انجام می دادند اما امروزه با توجه به پیشرفت دانش و تکنولوژی و افزایش ارتفاع سازه هایی که دردسترس است. تخریب کردن ساختمان با است.فاده از ماشین ها و تجهیزاتی مدرن انجام می گیرد تا بتوان با رعایت ایمنی در زمان کمتر با دقت بالاتری این کار را انجام داد.

به گونه ای که همکاران و اکیپ های اجرایی حاضر در کارگاه، است.فاده از لوازم و ابزار ایمنی همچون کلاه ایمنی، لباس ایمنی، کفش و پوتین ایمنی، دستکش حفاظتی، ماسک تنفسی حفاظتی و حمایل بند و طناب مهار را در راستای حفظ تدابیر فنی و رعایت الزامات ایمنی در تمامی مراحل عملیات تخریب سرلوحه کار خود قرار می دهند. از سویی دیگر، با حضور یک نفر مهندس اجرایی به عنوان مسئول ایمنی، حفاظت و بهداشت کار (HSE) از سوی دفتر مرکزی شرکت بر رعایت موارد فوق الذکر، نظارت مستمر و پیوسته صورت می پذیرد.

اگر ویران شدن یکی از طبقات منجر به ویران شدن طبقه بعدی شود، آن وقت سازه می تواند در جای خودش فرو بریزد. به هر ترتیب در این روش پس از فعال شدن مواد منفجره، بخش بالایی ساختمان ویران شده و روی بخش پایینی می افتد. به واسطه بار سنگین و نیروی انفجار بخش پایینی ساختمان نیز تخریب شده و در جای خودش فرو می ریزد. شرکت های بسیار کمی از این روش برای تخریب سازه است.فاده می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری