دیوار چینی در شهر جدید اندیشه ( مشاوره و اجرا )

Chinese wall-1
Chinese wall-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



اگر به فکر خرید خانه های مجلل ویلایی با قیمت بالاتر دارید به سراغ فاز سه بروید. همچنین در شهرک صدف در این فاز، آپارتمان های شیک بین و متر وجود دارد. البته فاز سوم اندیشه رشد قیمت خود را اخیرا پشت سر گذاشته و شاید برای سرمایه گذاری چندان مناسب نباشد.

&#; امتناع از ایجاد معابر خودرویی متقاطع (به شکل موزاییکی) در مناطق مسکونی جهت کاهش انگیزه تردد برای خودروهای گذری و افزایش امنیت و آرامش مناطق مسکونی. شبکه کوچه ها و خیابانهای فرعی در مناطق مسکونی اغلب به نحوی طراحی شده که از عبور خودروهای نا مرتبط با ساکنین و از سرعت گرفتن خودروها پیشگیری شود (مثلا با ایجاد قوس، بن بست و پیچیدگی در شبکه معابر فرعی).

اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.


به‌طور حتم ضرب‌المثل &#; فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه &#; را شنیدید، در خصوص عملیات تیغه‌چینی نیز می‌توان از این ضرب‌المثل است.فاده نمود. عملیات تیغه‌چینی به‌عنوان یک عملیات بسیار ساده، دارای نکات بسیار حائز اهمیت درروند ساخت یک پروژه می‌باشد بطوریکه اجرای نامناسب آن ممکن است. باعث ایجاد خرابی‌های بسیار شدید در سازه و حتی تخریب کلی سازه شود.

به منظور غلبه بر چنین مشکلاتی، از دیوارهای بنایی تقویت شده است.فاده می شود. آرماتور در دیوارها در فواصل موردنیاز هم ازنظر افقی و هم به صورت عمودی قرار داده شده و است.فاده می شوند. اندازه آرماتور، کیفیت و فاصله آن ها بر اساس بارهای روی دیوارها و شرایط سازه تعیین می شود.

متأسفانه علیرغم این تأثیرات چشمگیر، این عملیات هنوز هم پس از ابلاغ نشریه‌ها و دستورالعمل‌های بسیار جامع در خصوص روش‌های اجرای آن، کماکان از سوی مجریان، بی‌اهمیت و دست‌کم شمرده‌شده و به روش‌های ناصحیح در پروژه‌های موجود در حال ساخت می‌باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر جدید اندیشه