فونداسیون در شرق تهران ( مشاوره و اجرا )

Foundation-1
Foundation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



انتخاب یک محله مناسب برای زندگی دغدغه همیشگی ما بوده است.. خصوصا در سال‌های اخیر با تبدیل شدن زمین و مسکن به یک کالای سرمایه‌ای، این دغدغه مهم‌تر هم شده است. و بسیاری از افراد سعی دارند پول خود را برای خرید خانه در جایی صرف کنند که بیشترین سود را برایشان داشته باشد. البته همیشه هم سودِ بیشتر، عامل انتخاب منطقه برای خرید یا اجاره خانه نیست و عواملی مانند میزان توسعه‌یافتگی، قیمت منطقه، آب‌وهوا و شرایط زیست‌محیطی نیز در انتخاب افراد تاثیر دارند؛ بنابراین برای

محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است. که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ، منطقه ، منطقه و منطقه در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند. در ادامه مطلب با تفکیک مناطق شرقی تهران، به معرفی محله های شرق تهران پرداخته ایم. 

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.


گاهی اوقات، هنگامی که فاصله بین این ستون و ستون مجاور زیاد است.، پایه ذوزنقه ای مرکب، کاملاً باریک و با لنگر خمشی بالا خواهد بود. در چنین حالتی ممکن است. پی باسکولی ایجاد شود. شناژی که برای اتصال دو ستون پایه گسترده فراهم می شود، در تماس با خاک باقی نمی ماند و بنابراین هیچ گونه فشاری به خاک منتقل نمی شود.

این فونداسیون معمولاً در شرایطی مورداستفاده قرار می‌گیرد که خاک به سطح زمین برای تحمل بار مناسب نیست. یعنی خاک سطحی سست است.. عمق لایه سنگی نیز در این شرایط ممکن است. از تا متر باشد و تشخیص آن بر عهده مهندس ناظر و مسئول اجرایی پروژه خواهد بود. اجرای این فونداسیون سبب جلوگیری از نشست یکنواخت در پی می‌شود.

ساخت فونداسیون صنعتی نیازمند به متخصصین این کار است. چرا که علاوه بر رعایت کردن جوانب احتیاط و بررسی عوامل مختلف، پیش از ساخت، فونداسیون باید به گونه ای ساخته شود که خاک زیر ساختمان شکسته نشود و نشستی که در نتیجه وزن اولیه ساختمان صورت می گیرد، محدود شود و ادامه پیدا نکند. دقت کنید که برای اعمال این موارد مهم ترین نکته سنجیدن توان تحمل وزن خاک آن زمین و احداث سازه ها و فونداسیون صنعتی بر اساس آن می باشد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شرق تهران