مشارکت در ساخت در چهاردانگه ( مشاوره و اجرا )

Participation in construction-1
Participation in construction-2



هنگامی که تمام نیازهای یک تولیدکننده برای تولید یک محصول در یک محدوده کوچک تأمین شود، در هزینه ها به شدت صرفه جویی خواهد شد. همین مسئله باعث شده که قیمت تمام شده محصولات برای تولیدکننده کمتر شود و در نهایت فروشنده و خریدار نیز متحمل هزینه های کمتری شده و سود همه مهره های دخیل در این معامله افزایش یابد.

گروه ملک آسمان ( دکتر ملک ) فعال در زمینه خرید و فروش و رهن و اجاره انواع کارگاه، سوله، انبار و آپارتمان و اماکن تجاری و خانه های ویلایی است. و با دارا بودن کادری مجرب و تیم های مهندسی و اجرا و بازسازی آماده همکاری برای مشارکت در ساخت و مشاوره برای سرمایه گذاری است.. این گروه دارای دفتر اختصای معلاملات برای افزایش اعتماد شما مشتریان است..

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.


هرچند تنظیم درست شرط داوری در قرارداد مشارکت در ساخت یا سایر قراردادها ممکن است. نیاز شما به مراجعه به دادگاه را کمتر کند (در بسیاری از موارد تنظیم نادرست شرط داوری باعث می‌شود لزوم مراجعه طرفین به دادگاه برای اموری همانند الزام طرف ممتنع به تعیین داور بیشتر از حالت عادی هم بشود) اما اعتراض به رأی داور و اجرای آن همواره نیازمند مراجعه به دادگاه است.. پس هیچ‌گاه نمی‌توان از مراجعه به دادگاه به‌عنوان آخرین راه‌حل در رفع اختلاف بی‌نیاز شد اما می‌توان راهکارهایی در قرارداد پیش‌بینی نمود که اولاً با تعیین دقیق حقوق و تکالیف طرفین زمینه بروز اختلاف کمتر شود و ثانیاً با تدابیر لازم قراردادی هزینه تخلف احتمالی از تکالیف قراردادی را برای ناقض قرارداد سنگین‌تر نمود.

به‌طور کلی به مشارکتی که بین پیمانکار سازنده املاک و صاحب یک ملک به‌منظور ساخت یک بنای جدید با تملک طرفین شراکت صورت می‌گیرد، مشارکت در ساخت گفته می‌شود. در این نوع فعالیت،‌ هر دو طرف معامله بدون تحمل دردسرهای بی‌دلیل و البته جا ماندن از فعالیت مورد نظرشان به‌دلیل نداشتن سرمایه لازم، به سودی مناسب و دلخواه می‌رسند. یه این معنی که هم مالکِ زمین یا خانه کلنگی به کمک این مشارکت صاحب واحد‌های نوساز می‌شود و هم سازنده، بدون نیاز به هزینه کردن برای خرید یک ملک یا زمین، می‌تواند سرمایه خود را در کار مورد نظرش به گردش درآورد. این فعالیت امروزه توسط عقد یک قرارداد رسمی و قانونی مستند می‌شود. این قرار داد را قرارداد مدنی یا قرارداد مشارکت در ساخت می‌نامند. عقد قرارداد رسمی مشارکت در ساخت می‌تواند مانع از سود‌جویی و ایجاد مشکلات احتمالی در آینده شود. اما این قرارداد باید طبق اصولی مشخص تنظیم شود که در ادامه درباره این اصول صحبت خواهیم کرد.

در این بخش ممکن است. قرارداد بین دو شخص حقیقی یا دو شخص حقوقی یا یک شخص حقیقی و یک شخص حقوقی عقد شود. در هریک از این شرایط، باید نسبت به برخی از نکات و بندها توجه و دقت ویژه داشت. برای مثال درمورد اشخاص حقوقی باید بررسی شود که طرفین قرارداد صلاحیت و شرایط لازم جهت عقد قرارداد را دارند و درمورد اشخاص حقوقی باید بررسی کرد که اختیارات لازم را برای این‌کار به‌شکل قانونی داشته باشند. این موارد البته بخشی از نکاتی است. که در این مواقع باید مدنظر قرار بگیرند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در چهاردانگه