نازک کاری در پردیس ( مشاوره و اجرا )

joinery-1
joinery-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



فرمانداری شهر پردیس، ادارۀ مخابرات، ادارۀ گاز، ثبت اسناد و املاک، ادارۀ پست، کمیته امداد، ادارۀ فنی و حرفه‌ای، شورای اسلامی، ادارۀ کتابخانه‌های عمومی، بنیاد حفظ آثار دفاع مقدس، ادارۀ تعاون و کار و رفاه اجتماعی، ادارۀ فرهنگ و ارشاد، ادارۀ منابع طبیعی، ادارۀ امور مالیاتی، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، ادارۀ صنعت و معدن و تجارت، سازمان حمل نقل، پارک فناوری پردیس، آموزش و پرورش، دانشگاه پبام نور، دانشگاه آزاد، پلیس راهور، کلانتری، ادارۀ ورزش و جوانان، دادگستری و...

در رابطه با خانه‌های ویلایی و آپارتمان‌های شخصی‌ساز که خیلی مشکلی وجود نداره و نسبت به بودجه و هدفتون میتونین خانه‌ی موردعلاقه خودتون‌ رو بسازین. اما در مورد مسکن مهر باید بسیار دقت کنین چون کوچکترین اشتباه، کافی‌ست تا شما هم جزء افراد ناراضی در این منطقه به شمار بیاین. برای خرید مسکن مهر باید به چند نکته حتما توجه کنین. 

همین موضوع سبب شده که تا به امروز سطح کیفی سکونت در اونها به حد ایده‌آلی برسه. چرا که علاوه بر وجود انواع امکانات، فاز‌های ، و در بهترین موقعیت جغرافیایی و آب وهوایی شهر پردیس تهران هم هستن که در بین اونها، فاز هم لقب بهترین‌ رو به خودش اختصاص داده. 


از ضعف‌های اساسی روش‌های سنتی می‌توان به مقاومت کم در برابر تغییرات دما، ایجاد ترک‌های گسترده، عدم انعطاف‌پذیری کافی، مقاومت کم در برابر نفوذ رطوبت، آسیب‌پذیری در برابر مواد شوینده و اشاره نمود. به همین سبب امروزه پیشنهاد می‌شود در کاشی‌کاری‌ها از محصولات جایگزینی همچون چسب کاشی و پودر بندکشی که متریالی با خواص بهبودیافته هستند، است.فاده گردد.

اجرای نمای بیرونی اساساً شامل نازک کاری ساختمان ها وسازه ها با ورقه ها و قطعات سنگ طبیعی، آجر نما یا بلوک های سرامیکی و &#; می شود؛ این کارها معمولاً همزمان با ساختن دیوارها از طریق داربست داخلی انجام می شوند. فضای بین دیوار و نما با ملات سیمان پر می شود.

این امکان وجود دارد که قبل از پرداخت سطح به طور کامل، ملات گچ سفت شود و نتوانیم سطح را آن طور که می‌خواهیم صاف کنیم. برای پرداخت کامل، از لایه ای گچ است.فاده می‌شود که پس از خشک شدن نیز سخت نمی‌شود؛ این لایه با نام «کشته» شناخته می‌شود. لایه کشته هم از گچ خالص درست می‌شود و به نوعی آخرین لایه گچی است.. گچبری و نقاشی بر روی این لایه انجام می‌شود.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس