نوسازی و بازسازی ساختمان در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Renovation and reconstruction of the building-1
Renovation and reconstruction of the building-2



برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..


زمانی که از اصطلاح سیستم های گرمایشی است.فاده می کنیم منظور تمام تاسیسات و وسایلی است. که باعث ایجاد تهویه ی هوای گرم در ساختمان می شود. ممکن است. در یک بازه ی زمانی تصمیم بگیرید که سیستم گرمایشی را تعمیر یا به کل نوسازی کرده و تغییر دهید. در این صورت لازم است. تا نکاتی را در نظر گرفته یا از یک فرد متخصص، مشورت لازم را کسی کنید.

ظاهر ساختمان جزو مشاعات به حساب می آید به این معنی که همه ی افراد ساکن در مورد آن سهم داشته و هر گونه تغییر در آن لازم است. تا با نظر خواهی از دیگران انجام بپذیرد. این موضوع از پشتیبانی قانونی نیز برخوردار بوده و صرفا یک انتخاب شخصی نمی باشد یعنی حق قانونی ساکنین آپارتمان می باشد که در مورد ایجاد تغییر در ظاهر ساختمان حق اظهار موافقت یا مخالفت داشته باشند.

بازسازی و تعمیر ساختمان طبق سنت چند هزار ساله تاکنون ادامه داشته و از قدیم الایام هم مردم خانه های خود را بازسازی میکردند. چرا که بازسازی ساختمان بسیار جلوه ی زیبایی به فضا می بخشد و باعث می شود که با صرف کمترین هزینه بتوانیم ساختمان خود را نو کنیم . رسم خانه تکانی های هر ساله نیز از این سنت نشآت گرفته و دنباله ی همین بازسازی هاست که مردم هر ساله در هنگام عید خانه های خود را نو می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری