پیمانکاری ساختمان در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Building contractor-1
Building contractor-2



این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

نقش‌برجسته یکی از شاهان ساسانی، احتمالاً اردشیر اول یا شاهپور نخست که تا زمان فتحعلی شاه قاجار در محل کوه نزدیک کارخانه سیمان ری قرار داشته‌است و به دستور فتحعلی شاه از بین رفته و نقش خود را به جای آن حجاری نموده بوده‌است.


پیمانکار دست دوم ساختمان به کسی گفته می‌شود که پیمانکار اصلی برای انجام بعضی از امورهای اجرایی و پیش بردن برخی کارهای دیگر با یک پیمانکار دیگر قرارداد منعقد می‌نماید تا او به کار بپردازد که به او پیمانکار دست دوم می‌گویند.

این شرکت تحت عنوان «راه آهن سنگ» در سال فعالیت خود را آغاز کرد و سپس نام خود را به شرکت «مهندسی ساختمان و تاسیسات راه آهن» تغییر داد و زمینه فعالیت آن در حوزه ساختمان سازی، تعمیر و نگهداری ساختمان، احداث پل، زیرسازی و روسازی راه آهن است..

همچنین باید لیستی از نیازمندی های پروژه تهیه شود. اما تهیه لیست به تنهایی کافی نیست بلکه باید برای تهیه آیتم های موجود در این لیست نیز برنامه ریزی دقیقی صورت پذیرد. با توجه به تجربه ای که پیمانکار در این زمینه دارد این موارد در زمان کمتر و با هزینه پایین تری قابل انجام است..



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری