کف سازی در پردیس ( مشاوره و اجرا )

Flooring-1
Flooring-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



در کل، در فازهایی با شرایط ایده آل‌تر و امکانات بیشتر، مثل فاز ، و پردیس، قیمت آپارتمان بیشتر است.. هر چند که در فازهای ، ، و واحدهایی با متراژ کمتر و قیمت مناسب‌تر میشه یافت و نیاز تمام طیف متقاضیان مسکن در پردیس‌ رو برآورده کرد.

شما حتما از جاده قدیمش رفتید، از جاده ی جدیدش بری همچین چیزی نیست. من ساله اومدم پردیس، آب و هوای عالی داره. تابستونش خیلی گرم نیست. دسترسی خوبی هم به تهران داره، اون جاهای نیمه ساختشم فازای تازه ساختشه که هنوز بهره برداری نشده! کجاهاش رفتید که این چیزارو دیدین؟ عجیبه چون اتفاقا جای مناسبیه برای زندگی!

مراکز تجاری، فروشگاه‌های مختلف و امکانات زیادی در شهر پردیس جای گرفته که شما در هر نقطه از اون میتونین بهش دسترسی داشته باشین. به عنوان نمونه؛ پاساژ الماس، پاساژ نیما، مجتمع تجاری ایران زمین، مجتمع تجاری گلستان، مجتمع تجاری بهارستان، پاساژ گلها، مجتمع ولیعصر، مرکز خرید پردیس، مرکز خرید یاقوت، پاساژ امید. 


علیرغم دوام کفپوش صنعتی، در نظر گرفتن تعدادی از عوامل برای اطمینان از پایان کار با دوام و عملکرد بالا از اهمیت حیاتی برخوردار است.. این امر به ویژه در محیط‌های صنعتی، جایی که کف مجبور است. در برابر سو chemical است.فاده شیمیایی از انواع مواد از جمله آب، گرد و غبار، سوخت‌ها، ضد عفونی کننده‌ها، اسیدها، روان کننده‌ها و در صنایع خاص، محصولات جانبی مواد غذایی از جمله قندها، روغن‌های گرم مقاومت کند، اگر کنترل نشود، ادقام شیمیایی می‌تواند علاوه بر تخریب سطح، باعث خورد شدن آن در بستر بتن شود و آن را تحت تأثیر قرار دهد.

ما محصولات کفپوش اپوکسی داریم که سطح آنها را خشک و مقاوم و بدون درز است. که به راحتی از هرگونه گرد و غبار، خاک پاک میشود. در نتیجه سهولت تمیز کردن، کفپوش اپوکسی ما برای آماده سازی دارویی، مواد غذایی و نوشیدنی ها و بسته بندی گیاهان ایده آل است..

محاسبه همین مقدار اندک مترمکعب معادل الی کامیون حمل (تراک میکسر) خواهد شد و بنابراین مدیریت پروژه با محاسبه امکانات مصرف گروه اجرائی و سرعت تحویل بتن توسط دستگاه تولید کننده، سفارشات را مطابق زمان بندی تحویل پروژه تنظیم می نماید.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در پردیس