گودبرداری در شهر ری ( مشاوره و اجرا )

Excavation-1
Excavation-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

تا اینجا که متوجه شدیم شهر ری کجاست و چه ویژگی‌هایی دارد، حال می‌خواهیم بدانیم چطور از تهران به شهر ری برویم؟ اگر از تهران به مشهد یا بالعکس با قطار سفر کرده باشید، در مسیر خود از شهر ری نیز گذر کرده‌اید. علاوه بر این شهر ری در مسیر راه آهن تهران – بندرترکمن نیز قرار دارد.


این روش از دهه به این طرف ابداع شده و در این مدت محبوبیت بسیار زیادی کسب کرده است.. در این روش میلگردهای فولادی با فاصله نزدیک از یکدیگر روی یک سطح شیب دار یا قائم از بالا به پایین نصب می شود. با است.فاده از این روش سازه به نوعی درون گود دوخته می شود. میلگردها در این روش بار ساختمان را به زمین اطراف منتقل می کنند.

اگر در کوهستان می‌سازید، معمولاً تا اینچ حداقل نیاز است.. اگر در حال ساخت خانه هستید، تصور می‌شود که فضاهای خزیدن باعث صرفه‌جویی قابل‌توجهی در هزینه‌ها می‌شوند. این‌طور نیست؛ زیرا بخش عمده‌ای از هزینه‌های حفاری بیرون آوردن تجهیزات به محل و شروع و سپس حمل همه چیز است.. اگر مجبور شوید . تا . متر اضافی حفاری کنید، بر هزینه کلی تأثیر نخواهد گذاشت.

یکی از روش های گودبرداری ساختمان، حفر گودال ها با است.فاده از تجهیزات شبیه لنگر است.. لنگرها ابزارهایی هستند که برای خنثی کردن فشار زمین و جلوگیری از فرو ریختن دیواره گودال به کار می روند. بارِ وارد شده از زمین به بیشترین قسمت لنگر وارد می شود و از فرو ریختن دیواره گودال جلوگیری می کند. نیرویی که به تجهیزات لنگر وارد می شود تا حد زیادی به قدرت خاک بستگی دارد؛ هرچه است.حکام خاک بیشتر باشد، نیروهای لنگر نیز بیشتر خواهد شد. بر همین اساس، است.فاده از روش حفاری ساختمان با است.فاده از تجهیزات لنگر برای زمین هایی که خاک آن از جنس رس بوده و دارای قابلیت نفوذ پذیری بالا برای آب های زیرزمینی می باشند، به هیچ عنوان مناسب نیست.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر در شهر ری