مشاوره و اجرا پیمانکاری ساختمان در شهر ری

Building contractor-1
Building contractor-2



شهرری تنها منطقه باستانی است.ان تهران است. که دارای ثار تاریخی بسیار زیادی است. که به قطب توسعه تورسیم مذهبی تهران تبدیل شده است..جاذبه های تاریخی این شهر دارای قدمت بسیار زیادی هستند مانند باروی برین که به سده های پیش از میلاد تعلق دارد. برخی از آثار مهم و تاریخی شهرری اعم از:

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.


از این‌رو پیمانکاران می‌توانند در گروه‌هایی که با کارشان مرتبط است.، عضو شوند، خود و یا شرکت پیمانکاری را به دیگران معرفی کنند و از آخرین اخبار مربوط به صنعت خود مطلع شوند. به این ترتیب توصیه می‌شود آن‌ها ارتباطات خود را با اطرافیان حفظ کنند تا بتوانند علاوه بر گرفتن پروژه‌های مختلف، در آینده از طریق بازاریابی رشد و توسعه پیدا کنند.

زمان شروع شغل پیمانکاری ساختمان فراز و نشیب‌های فراوانی وجود دارد که پیمانکار با گذر زمان می‌تواند آن را بهتر بشناسد و تجربیات خود را افزایش دهد. این تجربیات در کنار دانش و تخصص می‌تواند در کار پیمانکاری بسیار کمک‌کننده باشد. پیمانکاران باید روزانه زمانی را به مطالعه در حوزه فعالیت خود اختصاص دهند تا به‌روز باشند و پیشرفت کنند.

مشارکت در ساخت تقریبا نیمی از قیمت تمام شده یک واحد مسکونی،قیمت زمین آن است..به عبارتی برای ساخته شدن یک آپارتمان،سازنده به همان اندازه سرمایه ای برای خرید مصالح و ساخت خانه می گذارد،نیاز به سرمایه برای خرید زمین دارد.نه سازنده به تنهایی می تواند ساختمان بسازد،نه صاحب زمین توانایی ساخت خانه را دارد.در چنین حالتی بهترین روش برای رونق گرفتن کار،



( مشاوره و اجرا ) های دیگر