فروش پیچ و مهره و میخ در بومهن

Bolts and nails-1
Bolts and nails-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


این مکان تاریخی روی تپه‌ای مشرف به نقطه‌ی برخورد دو روخانه رودهن و بومهن قرار گرفته و در اطراف آن آب‌انبار و تونل‌های مختلفی وجود دارد. متأسفانه هم‌اکنون تنها دیواره‌های بیرونی قلعه باقی‌مانده و ساختمان داخلی از بین رفته است.. اما با این حال می‌توانید در اطراف قلعه گردش کنید، از تونل‌های عبور نمایید و بالای تپه‌ای که این دژ در آن قرار دارد، است.راحت نمایید. همچنین منظره اطراف قلعه بسیار زیبا است. و می‌توانید به سراغ تپه‌های نزدیک آن‌جا هم بروید.

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..

یکی از تفریحاتی که می‌توانید با سفر به بومهن تجربه کنید، سوار شدن بر اسب و تجربه لذت‌بخش سوارکاری است.. اگر که از سمت جنوب شهر وارد کمربندی بومهن شوید، قبل از رسیدن به پمپ بنزین می‌توانید تابلو باشگاه سوارکاری را مشاهده کنید. اگر که تجربه سوار شدن بر اسب را ندارید، از این بابت اصلان نگران نباشید. مربیان این باشگاه در کنار همه افراد علاقه‌مند هستند و به آن‌ها کمک خواهند کرد.


استاندارد DIN یکی از کارامد ترین است.اندارد های پیچ و مهره می باشد که در مورد پیچ های نوع شش گوش HEX BOLT بکار گرفته می شود که با کاربری صنعتی در اتصالات ماشین آلات و بصورت نیم دنده تولید می شود. همین نوع پیچ شش گوش در صورتیکه بصورت تمام دنده تولید شده باشد از است.اندارد DIN تبعیت می کند که در کلاس های آهنی .، .، در کلاس های فولادی خشکه . و کلاس های فولادی بالاتر یعنی . و . نیز تولید می شود.

گروه تولیدی بازرگانی روان صنعت تولید کننده انواع پیچ و مهره انواع قطعات خاص پذیرفته میشود طرف قرارداد با شرکت های قطعه و خودرو سازی دارنده گواهینامه ISO ولوح تندیس خط مشی و جواز تاسیس از صنایع معادن کشور ایران طرف قرارداد با شرکتهای بزرگ خودرو ساز و زیر مجموئه خودرو سازان داخلی تولید سفارشات شما از روی نمونه و نقشه در کوتاهترین زمان ممکن انجام میپذیرد

گرچه برای باز و بسته کردن تمامی پیچ های یک خودرو تقریباً به یک ست کامل از ابزارهای مختلف از جمله انواع گوشی ها ، آچارهای آلن ، آچارهای بوکسی و &#;. نیاز دارید اما قطعاً اینکار ارزشش دارد تا برای یک پنچری ساده مجبور به تعویض خودروی خود نباشید .



( فروش ) های دیگر