فروش پیچ گوشتی بادی در شهر جدید اندیشه

Pneumatic screwdriver-1
Pneumatic screwdriver-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.

پایگاه خبری ملک هفت اولین سامانه محتوایی تخصصی در حوزه ملک و مسکن در ایران میباشد و با هدف ارائه خدمان محتوائی در حوزه های خبر و تحلیل در بازار ملک و مسکن در ایران میباشد و چشم انداز آن ایجاد یک مجرای شفاف و قابل اعتماد خبری و تحلیلی در بازار ملک و املاک میباشد.

فاز اندیشه در سال در زمینی به مساحت هکتار طراحی و بر اساس کاربری مصوب در مراحل مختلف واگذار شده‌است. این فاز بر اساس اسلوب شهرسازی جدید ساخته شده و از نظر دارا بودن زیر ساخت‌های شهری، شرایط بسیار مطلوبی و ممتازی دارد. در این فاز مجتمع‌های بزرگ تجاری همچون نگارستان، بزرگ، میلاد، تیراژه، نور و … پارک‌ها، بوستان‌ها و مجموعه‌های ورزشی و آبی و … به بهره‌برداری رسیده‌اند. سینمای ساحل اندیشه نیز در این فاز قرار دارد. در ضلع شرقی فاز ، شهرک صدف واقع گردیده‌است که بیمارستان تخصصی و فوق‌تخصصی نور، سازمان فنی و حرفه‌ای و دانشگاه پیام نور در آن واقع گردیده‌است و همچنین در قسمت جنوبی شهرک صدف، شهرک اداری شهرستان شهریار قرار گرفته‌است.


کانون آگهی و تبلیغات صدرا فعالیت خود را از سال با سابقه درخشان که در صنف ابزار ، یراق و تجهیزات صنعتی دارد ، اقدام به راه اندازی موتور جستجوی تخصصی با نام "جعبه ابزار" نموده است. که فرآیند خرید و دسترسی به اطلاعات را تسهیل می نماید . جعبه ابزار هیچ دخالتی در فروش ندارد و صرفاً یک مرجع تخصصی کالا و معرفی فروشندگان که به کاربر و مخاطب کمک می کند که کالای خود را با بهترین قیمت و شناخت کافی خریداری نماید.

ارسال کالا از طریق پیک موتوری فقط مخصوص شهر تهران میباشد و خریدار در هر کجای شهر تهران میتواند پس از گذراندن مراحل خرید و ثبت آدرس دقیق اجناس خریداری شده ی خود را تحویل بگیرند. لازم به ذکر است. که هزینه ی ارسال به عهده خریدار محترم میباشد.

شرکت صبا صنعت از سال ۸ فعالیت خود را در زمینه واردات،فروش و خدمات پس از فروش ابزار آلات بادی آغاز نمود،و با پشتکار و همت مضاعف،موفق به کسب تخصص ،توانایی لازم و صاحب اعتبار در این حرفه گردید.در سال ۸۸ با است.فاده از تجربیات وقدرت خود موفق به اخذ نمایندگی ابزار آلات بادی با مارک GP) GISON) ساخت کشور تایوان در ایران شود.شرکت جیسون یکی از قوی ترین سازندگان ابزارآلات بادی در تایوان می باشد که با بیش از ۵ سال تجربه ،هم اکنون تامین کننده بسیاری از قطعات ابزار بادی اینگر سولرند آمریکا میباشد.



( فروش ) های دیگر