فروش چاقو باغبانی در بومهن

Gardening knife-1
Gardening knife-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


حالا که فهمیدیم بومهمن کجاست و چه جاذبه‌هایی دارد، باید مسیر رسیدن به مقصد را بدانیم. بعد از این‌که خودمان را برای سفر آماده کردیم، باید دل به جاده بزنیم. خوشبختانه علاوه‌بر خودروی شخصی، می‌توان با وسایل حمل و نقل عمومی از جمله اتوبوس و تاکسی نیز به بومهن رسید.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

براساس گفته ها و احتمالات مردم شهر بومهن این امامزاده مربوط به دوران صفویه است.. جالب است. بدانید قبرهایی که در اطراف این امامزاده وجود دارد مربوط به دوران قاجاریه است. و بر روی سنگ این قبر ها نقش هایی از جمله قیچی، شانه، تسبیح، و&#; بر روی آن حک شده است.. اطراف این امامزاده توسط فضاهای سرسبز و باغ های زردآلو، سیب و آلبالو احاطه شده است..


چاقوی پیوندی محصولی مهم و ضرروی برای کشاورزانی که قصد پیوند درخت را دارند. این چاقو با طراحی خاصی که تیغه اش دارد صرفا برای پیوند درختان مورد است.فاده قرار میگیرد و البته کاربردهای معمولی دیگر نظیر پوست کندن میوه را هم داراست ولی به دلیل قوس زیاد تیغه بهتر است. صرفا برای پیوند و باغبانی این چاقو را تهیه کنید. کیفیت ساخت این چاقو بسیار بالا و نکته ی مهم اینکه تیغه ی این چاقو از فولاد ضدزنگ است.فاده شده است. و این چاقوی پیوند زنی به نسبت دو مدل قبلی از تیغه ی ضدزنگ برخوردار است. و اگر دوست ندارید تیغه ی چاقوی شما دچار زنگ زدگی شود بهتر است. این چاقوی پیوند زنی را انتخاب کنید. در ادامه میتوانید مطالب و جزییات بیشتری از این چاقوی پیوندزنی را ملاحظه کنید.

چاقو سر کج واستر مدل VGO Vaster VGO Grafting Knifeچاقوی باغبانی با تیغه از جنس فولاد ضد زنگ بسیار تیز و برنده با قابلیت تا شدن و جمع شدن در داخل دسته با تیغه‌ی منحنی و سرکج با طول تیغه‌ی سانتی‌متر مجهز به دسته‌ی پلاستیکی با طول سانتی‌متر دارای نوار مشبک TPR بر روی دسته برای عدم لغزش دسته در حین کار طراحی ارگونومیک دسته مجهز به سوراخ در انتهای...

چاقوی دو تیغه پیوند مجهز به دو تیغه‌ صاف و نیز خمیده است و در واقع به شما این قابلیت را می دهد که دو ابزار را در یک دسته داشته باشید. این ابزار، پیوند زدن و ایجاد برش های مختلف بر روی پایه و پیوندک را به انجام می رساند.



( فروش ) های دیگر