فروش چاقو باغبانی در چهاردانگه

Gardening knife-1
Gardening knife-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


قدمت این شهر که پیشتر روستا بوده ، بسیار کهن است.. به خاطر دیواری که دور تا دور این روستا برای دور ماندن از حمله دزدان و حیوانات بود ، بخش مرکزی به قلعه مشهور بود. قدیمی‌های روستا تا دوره ناصرالدین شاه را به خاطر دارند. این ده به خاطر آب و هوای خنکی که داشت و به خاطر کاریزهای (قنات) پر آب محلی برای پرورش و رشد درخت‌هایی از جمله سیب، گلاب، هلو، شلیل، انجیر، گردو و انار، مناسب بود.

تولیدکننده و فروشنده همواره فروش بیشتر و سود کمتر را در این نوع بازارها به فروش کمتر و سود بیشتر ترجیح می دهند. بدین ترتیب با فروش بیشتر باعث رونق کسب و کار خود شده و جدای از کسب اعتبار نزد تأمین کنندگان کالای خود، پیش خریداران نیز خوش‌نام خواهند شد.

آخرین دلیل کاهش قیمت ها در چهاردانگه، هزینه های کمتر زندگی به نسبت سایر شهرها است.. چهاردانگه یک شهر کوچک است. و همین مسئله باعث شده که قیمت محصولات خوراکی، خدمات، اجاره خانه و مغازه و بسیاری موارد دیگر، نسبت به شهرهای بزرگی نظیر تهران بزرگ کمتر باشد.


قیمت چاقوی باغبانی بسته به برند تولید کننده، جنس، ابعاد و کارایی آن مرتبط است.. در وب سایت فروشگاهی ابزارلاین، سعی بر این است. که محصولات از برندهای معتبر بازار با قیمت های مناسب و قابل رقابت با سایر فروشندگان قرار داده شوند و گارانتی آنها در نظر گرفته شود. چاقوی باغبانی رونیکس ، چاقوی باغبانی اینکو و سایر چاقوهای برندهای مختلف در وبسایت ابزارلاین عرضه شده و در آینده هم عرضه خواهند شد.

چاقوی باغبانی است.ارمکس مدل W  Starmax Slk-W Pruning Knifeچاقوی پیوند زنی سایز میلی متر تیغه از جنس فولاد ضدزنگ (استنلس است.یل) ضخامت تیغه: میلی متر طول تیغه :  میلی متر طول دسته : میلی متر به وزن  گرم محصول کشور چین تحت است.اندارد CE اروپا

چاقوی باغبانی رونیکس مدل RH- Ronix RH- Pruning Knifeچاقوی پیوند زنی مخصوص قلمه‌زنی و هرس‌کاری‌های جزئی دارای تیغه‌ی فولادی زنگ‌نزن ژاپنی مجهز به دسته‌ با روکش فایبر گلاس مستحکم تیز و بادوام به صورت تاشو کوچک، سبک و خوش‌دست به وزن گرم به طول .، عرض . و ضخامت سانتی متر مناسب برای بریدن شاخه های کوچک ساخت کشور تایوان



( فروش ) های دیگر