فروش چراغ آباژور و رومیزی در شرق تهران

Lampshade and table lamp-1
Lampshade and table lamp-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.


این محصولات بین تا اینچ ارتفاع دارند که در اکثر خانه ها است.فاده می شوند و با لامپ های مختلف مورد است.فاده قرار می گیرند. این آباژورها را می توان روی میزهای بلند، قفسه های کتاب یا هرجای دیگری است.فاده کرد مثلا یکی از موارد کاربرد آنها در کنار مبل های راحتی با دسته های چوبی است..

آباژورهای کوچک حدود تا اینچ بلندی دارند و معمولا بدون لامپ هستند و شما می توانید لامپ مورد نظر خود را برای این چراغ ها انتخاب کنید. این محصول عمومیت بیشتری دارد و در اتاق های خواب کنار تخت یا روی میزهای پا تختی مورد است.فاده قرار می گیرد. این چراغ ها در جاهایی که فضا کوچک تر است. و نیاز به نور زیادی نیست بیشترین کاربرد را دارند.

بهتر است. از لامپ‌های زرد رنگ یا آفتابی برای آباژور است.فاده شود. با توجه به اینکه آباژور منبع نور اصلی در منازل نیست، لازم نیست که از لامپ‌هایی با شدت نور زیاد در آن به کار رود تا با تابش نور خیره کننده در شب باعث اختلال در خواب افراد نشود.



( فروش ) های دیگر