فروش چراغ آباژور و رومیزی در شهر ری

Lampshade and table lamp-1
Lampshade and table lamp-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

برای بررسی بافت شهر ری توجه به طرح جامع سال تهران (مصوب ) خالی از لطف نیست. در این طرح به ابعاد تاریخی و آئینی شهر ری توجه ویژه‌ای شده است.. در چشم انداز توسعه شهر ری تهران، با هدف تجدید هویت این منطقه خاص، ویژگی های بارز تاریخی، فرهنگی،اجتماعی و مذهبی مورد تاکید قرار گرفت.

بازار باب‌الجبل، باب سین، باب هشام، بلیان، چهارسوق یا چهار بازار، بازار دهک نو، بازار روده، که این بازار از همه بازارها معمورتر و آبادتر بوده‌است. بازار ساربانان، بازار نرمه یا رسته نرمه، که منسوب به دیه نارمک است. و بازار نصرآباد بازارها گویا بیشتر مکشوف و بدون سقف بوده‌است.


آباژورهای کوچک حدود تا اینچ بلندی دارند و معمولا بدون لامپ هستند و شما می توانید لامپ مورد نظر خود را برای این چراغ ها انتخاب کنید. این محصول عمومیت بیشتری دارد و در اتاق های خواب کنار تخت یا روی میزهای پا تختی مورد است.فاده قرار می گیرد. این چراغ ها در جاهایی که فضا کوچک تر است. و نیاز به نور زیادی نیست بیشترین کاربرد را دارند.

چراغ های رومیزی و آباژورهای رومیزی امروزه کاربرد گسترده ای پیدا کرده اند و است.فاده از آنها تنها به اتاق های خواب محدود نمی شود مثلا به شکل زیر توجه کنید با است.فاده از آباژورهای روی میز که طراحی ظریف و زیبایی دارند هم نور ملایم و مناسبی در اتاق نشیمن ایجاد شده است. و هم زیبایی فضا دوچندان شده است..

شکل کلاهک یا شید آباژور به چند دسته اصلی تقسیم بندی می‌شود: طبلی، امپراتوری یا سلطنتی، زنگوله‌ای، بیضی، مربعی و مستطیلی که از مواد متفاوت و در رنگ‌های متنوع ساخته می‌شوند. در هنگام خرید آباژور رومیزی، بهتر است. شید باید با شکل میز هماهنگ باشد.



( فروش ) های دیگر