فروش چراغ استخری و آب نما در شرق تهران

Pool lights and fountains-1
Pool lights and fountains-2
021-36483182 021-36483196
09126508591



محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

محله های شرق تهران تعداد بسیار زیادی از جاذبه های تفریح یو گردشگری را درون خود جای داده اند. از جذاب ترین نکات محله های شرق تهران واقع در منطقه ،  میتوان به جاذبه های تاریخی، تفریحی، فرهنگی و همچنین گردشگری بسیار زیادی اشاره کرد. از جمله این جاذبه های گردشگری می توان به باغ موزه مینیاتور، مسجد جامع نارمک، کلیسای ارامنه ترکمنچای و گریگور، اندیشه سرای گلبرگ، فرهنگسرای گلستان، شهر کتاب، سینماهای متعدد و ... اشاره کرد.

اصلی ترین خیابان و محله شرق تهران بدون شک تهرانپارس می باشد که ساخت و ساز در آن از سال و پس از آن که ارباب هرمز این محله را خریداری کرد آغاز شده است.. تهرانپارس دارای چهار فلکه اصلی می باشد که هر یک از این فلکه ها با است.فاده از بلوار آرش به یکدیگر متصل می شوند. امروزه به دلیل مصوبه های مختلف توسعه شهرسازی این فلکه به صورت کلی تغییر ماهیت داده اند و ساختار این محله تغییر یافته است..


چراغ‌های است.خری توکار دارای انواع مختلفی هستند که شامل LED، SMD و چراغ هالوژنی‌ست که در این میان اس ام دی و ال ای دی کاربرد بیشتری نسبت به هالوژنی دارند. چرا که گرمای کمتری نسبت به چراغ‌های هالوژنی تولید می کنند. در ای‌ای‌دی، به دلیل است.فاده از تکنولوژی مناسب، طول عمر چراغ بالاتر بوده و مصرف انرژی آن کمتر است..

همان طور که از نام این دسته مشخص است.، از این چراغ‌ها برای کنار یا داخل است.خر‌ها و آبنما‌ها و بر روی دیواره‌های است.خر است.فاده می‌شود. در گذشته، بیشتر افراد از چراغ‌های توکار برای است.خرها و فضاهای خود است.فاده می‌کردند که بعد از مدتی چراغ‌های روکار جای آن‌ها را تا حدودی پر کرد.

این دسته از چراغ‌های است.خری، با ایجاد روشنایی مناسب، امکان است.فاده از است.خر، سونا و جکوزی را در هنگام تاریکی هوا و در شب برای شما فراهم می کند. علاوه بر آن جلوه‌ای بسیار زیبا به است.خر می‌دهد. این چراغ‌ها دارای بدنه‌ای نازک و بسیار زیبا هستند که فضای است.خر شما را در بهترین حالت نمایان می‌کنند.



( فروش ) های دیگر