فروش چراغ استخری و آب نما در شهر جدید اندیشه

Pool lights and fountains-1
Pool lights and fountains-2
021-36483182 021-36483196
09126508591



این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

شهر اندیشه تهران واقع در پایتخت ایران یکی از شهر هایی است. که با هدف سر ریز شدن جمعیت کرج و تهران در این منطقه برای سکونت ساخته شد. این شهر مسکونی دارای فاز میباشد که در موقعیت کیلومتری تهران، کیلومتری جنوب شرقی کرج و کیلومتری شمال شهریار قرار دارد.

سابقه فاز یک اندیشه به قبل از انقلاب بازمی گردد. این فاز از لحاظ ساختار با شهر های سنتی شباهت دارد. در حال حاضر فاز یک رسما از شهر اندیشه جدا شده و زیرمجموعه شهرداری شهریار می باشد. بنابر اکنون شهر اندیشه متشکل از ۵ فاز (فاز تا ) بوده و فاز یک جزو این شهر نمی یاشد. فازهای پنج گانه اندیشه حدودا دارای هکتار مساحت می باشد.


چراغ است.خری و آب نما نیاز به است.انداردهای آب کاری بالایی دارد و به همین دلیل قیمت بالایی هم در مقایسه با یک چراغ بیرونی معمولی دارد. از طرفی مارک، توان، میزان روشنایی، رنگ نور و نوع ولتاژ از دیگر عوامل تاثیرگذار در قیمت آن هستند. برای مشاهده لیست قیمت کامل این محصولات و خرید با ارزان ترین قیمت، وارد سایت آرتا الکتریک شوید.

نوع دیگری از این چراغ‌ها، چراغ‌های است.خری روکار فلت می‌باشد که جایگزین بسیار مناسبی برای چراغ‌های است.خری توکار هستند. چرا که علاوه بر نصب بسیار ساده‌تر از چراغ‌های توکار، سطح آن‌ها برجستگی بسیار کمی دارد و باعث ایجاد مزاحمت برای شناگران و افرادى که در آب هستند، نمی‌شود. از این نوع چراغ است.خری، در است.خرها، سونا، جکوزی و آبنماهای بزرگ که معمولا در فضاهای سبز بزرگ و پارک‌ها قرار دارند، است.فاده می‌شود.

به طور کلی این عبارت به صورت IP X Y است.فاده می‌شود که X  و Y یک عدد در بازه‌ای خاص هستند. عدد X ‌در بازه‌ی تا و برای نشان دادن مقاومت چراغ در برابر نفوذ جامداتی مانند گرد و غبار است.فاده می‌شود و عدد Y در بازه‌ی تا ۸ که نمایانگر میزان مقاومت در برابر مایعاتی مانند آب است..



( فروش ) های دیگر