مشاوره و اجرا چراغ استخری و آب نما در شهر ری

Pool lights and fountains-1
Pool lights and fountains-2
021-36483182 021-36483196
09126508591



بعد از ورود آریایی ها مهم ترین قوم در بین آن ها ماده ها و پارس ها بودند که بعد از تلفیقی که بین آن ها صورت گرفت ماده با بومیانی که قبل از آن در این سرزمین زندگی می کردند این منطقه را بخش بندی کردند در این تقسیم بندی ماده ها به رماد رازی یا راگا ، راگس که در جنوب تهران بود قرار گرفت.

با ورود آریایی ها در هزاره دوم قبل از میلاد به ری ، و قرار گیری شعبه ایی از آن ها در مسیر حرکت به شمال و غرب از خود آثاری به جای گذاشتند که شواهد به دست آمده به صورت کوره های سفال پزی در کهریزک و همچنین در سال در تپه معمورین واقع در فرودگاه بین المللی امام خمینی است..

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..


چراغ‌های است.خری توکار دارای انواع مختلفی هستند که شامل LED، SMD و چراغ هالوژنی‌ست که در این میان اس ام دی و ال ای دی کاربرد بیشتری نسبت به هالوژنی دارند. چرا که گرمای کمتری نسبت به چراغ‌های هالوژنی تولید می کنند. در ای‌ای‌دی، به دلیل است.فاده از تکنولوژی مناسب، طول عمر چراغ بالاتر بوده و مصرف انرژی آن کمتر است..

گروه صنعتی شعاع با پیش از سال تجربه پیشرو در تولید صنایع روشنایی کشور میباشد. این گروه با گرایش روز افزون به زیبا سازی محیطِ زندگی، کار و نیاز به طراحی و تولید متنوع و انبوه چراغ های روشنایی، فعالیت خود را با تولید در زمینه صنایع الکتریک و روشنایی آغاز نمود.

چراغ است.خری در زیر آب و در کناره‌های است.خر نصب می‌شود. این چراغ‌ها در دو مدل روکار و توکار ساخته می‌شوند. مهمترین نکته درباره این چراغ ها ضدآب و رطوبت بودن آن ها است.. چراغ های است.خری جدید ، ال ای دی هستند و مصرف برق کمی دارند و بیش از ساعت عمر می کنند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر