فروش چراغ بالا آینه سرویس بهداشتی و حمام در شرق تهران

Light above the bathroom mirror-1
Light above the bathroom mirror-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.


در این مقاله مزایای است.فاده از لامپ های بالا آینه ای را بررسی کرده و شما را برای خرید این چراغ ها راهنمایی کردیم. در پایان پیشنهاد می کنیم با مراجعه به سایت امیرلایت، محصولات مختلف را مشاهده کرده و مطابق با بودجه، سلیقه و نیاز خود بهترین کالا را خریداری کنید. 

یکی از نکات دیگری که در طراحی دکوراسیون سرویس های بهداشتی اهمیت دارد هماهنگی رنگ کاشی های دیوار و کف با نور است.فاده شده در محل می باشد به طور مثال اگر از کاشی هایی با رنگ روشن است.فاده کرده اید می توانید از لامپ های مهتابی در چراغ بالا آینه است.فاده کنید تا در این حالت فضا بزرگتر ، بازتر و تمیزتر به نظر برسد.

نورپردازی یکی از مهم ترین عناصر در طراحی دکوراسیون محسوب می شود و باید در هر محل به بخش های مختلف آن توجه بسزایی داشت به عنوان مثال نورپردازی سرویس های بهداشتی دارای اهمیت بالایی است. زیرا علاوه بر تامین نور آن محیط، تاثیر زیادی نیز در جلوه و زیبایی فضای دکوراتیو آن دارد. چراغ بالا آینه کد a/ سه شعله یکی از محصولاتی است. که برای بالای آینه‌های سرویس‌های بهداشتی و یا به عنوان چراغ دیواری در اتاق‌های پذرایی مورد است.فاده قرار می‌گیرد. این چراغ دارای بدنه ای با رنگ سفید است. که زیبایی آن را دو چندان کرده و حتی در زمان خاموش بودن آن هم بسیار شیک خواهد بود. شکل ظاهری این چراغ به شکل مستطیل طراحی شده که این ویژگی موجب شده تا به سادگی بتوانید آن را بالای همه نوع آینه وصل کنید و آنها را با سلیقه خودتان ست کنید. این چراغ ها از بهترین کیفیت و مواد اولیه ساخته شده و در برابر بخار موجود در حمام هم مقاوم است. اما ضد آب نمی باشند. نوع لامپ های به کار رفته در این محصول از جنس SMD است. که  دارای طول عمر و دوام می باشد.



( فروش ) های دیگر