فروش چراغ دکوراتیو در شرق تهران

Decorative lamp-1
Decorative lamp-2
021-66348473
09337764053 09337764063
021-40330299 021-33962330
09122988103



یکی دیگر از قدیمی ترین محله های شرق تهران که قدمت آن به بیش از یکصد سال می رسد شمیران نو می باشد. این محله همانند تهرانپارس آغاز ساخت و سازش به سال باز می گردد. پیش از آغاز ساخت و ساز مدرن شمیران نو این محله به عنوان منطقه تفریحی و اعیان نشین تهران به حساب می آمد و ویلاهای قدیمی و سنتی در آن دیده میشد.

محله های شرق تهران در مناطق دیگری از جمله منطقه قرار دارند. به طور کلی می توان گفت که این منطقه از محله دیگر تشکیل شده است. که هر کدام از این محله های شرق تهران ویژگی های مخصوص به خود و همچنین جاذبه های گردشگری و تفریحی متفاوتی دارند. این منطقه، از مهم ترین محله های شرق تهران بوده و با آشنایی با آن می توانید از زیباترین جاذبه های گردشگری پایتخت دیدن کرده و با بهترین جاهای دیدنی شرق تهران آشنا شوید. 

امکانات در شرق تهران بسیار گسترده و فراوان است. یعنی لازم نیست شما برای خرید لوازم مورد نظر، مراجعه به بانک یا تعمیرگاه یا حضور در بیمارستان و درمانگاه مسافت طولانی را طی کنید و دغدغه داشته باشید. اگر قصد خرید خانه در نارمک، پیروزی یا تهرانپارس را دارید بهتر است. بدانید دراین محله‌ها، خیابان‌هایی پیدا می‌شود که در آن امکانات از جمله: سوپر مارکت، هایپر مارکت، رستوران، فست‌فود، فروشگاه پوشاک، شیرینی فروشی، خشکبار فروشی، بانک، تعمیرگاه، قصابی، درمانگاه، بیمارستان، کفاشی، آرایشگاه، باشگاه ورزشی و امکانات دیگر در آن وجود دارد و هزینه زیادی بابت حضور در این مراکز هزینه نخواهید کرد.


همان طور که از اسمش پیداست مدل فانوس است. که از آن بیشتر در بالکن ، حیاط، آلاچیق و فضاهای خارجی باغ و ویلا است.فاده می شود. بدنه این چراغ از آلومنیوم دایکست شده می باشد و دارای یک جایگاه برای اتصال لامپ با سرپیچ معمولی سایز E است. ، قابلیت نصب انواع لامپ های تنگستن، کم مصرف، ال ای دی و فیلامنتی را دارد

چراغ های دکوراتیو به عنوان یک منبع انرژی در فضای محیط عمل می کنند. به نوعی با نوری که پخش می کنند تمام اثرات منفی در محیط را جذب خود می کنند. این نوع چراغ به زیبا و خاص کردن محیط کمک بسزایی کرده و در طراحی دکوراسیون نیز از این نوع چراغ به خصوص در طراحی های مدرن است.فاده زیادی می شود. این چراغ‌ها در سه مدل

برندهای مختلفی چراغ دکوراتیو را تولید می کنند. تمام مدل های این نوع چراغ ، ظرافت و نور پردازی خاصی را دارند. در خرید آن عجله نداشته باشید و هر مدلی که احساس می کنید نور خاص تری را نسبت به محیطی که می خواهید آن جا قرار دهید پخش می کند آن مدل را تهیه کنید. سرمایه گذاری روی این نوع چراغ را از دست ندهید. قبل از خرید از روش نصب ، سبک طراحی و دیزاین و میزان پخش نور آن اطلاع داشته باشید.



( فروش ) های دیگر