فروش چراغ دیواری در شهر ری

Wall lights-1
Wall lights-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



در کوه سرسره که چشمه علی از پای آن جاری می‌شود نیز نقوش برجسته و کتیبه‌های شکار شیر فتحعلی شاه قاجار دیده می‌شد که سال‌ها پیش به علت است.خراج سنگ معدن، توسط کارخانه سیمان ری تخریب شد. این نقوش در ابتدا متعلق به تصویر پادشاهان ساسانی بوده است. که بعدها به دستور فتحعلی شاه محو و تصویر خودش جایگزین آن شد.

این منطقه قطب توسعه توریسم مذهبی است.ان تهران به شمار می ‌رود. از ويژگی های دیگر منطقه می ‌توان به همجواری با کوه بی‌بی شهربانو و حريم جنوبی شهر تهران، دسترسی مناسب با توجه به عبور کمربندی تهران (آزادگان) از شمال منطقه و نيز وجود ايستگاه‌ های فعال مترو و امکان ارتباط سريع با تهران اشاره کرد.

در محله شهرری در کلیه مناطق سکونت یکسان نیست و در برخی از آن ها شرایط اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی متفاوت است.. به همین دلیل برای سکونت در شهرری با گزینه های متفاوتی روبه رو می شوید که برخی از آن ها گران و برخی ارزان هستندو مناطق گران مانند محله های سرتخت، است.خر،


همیشه آرزو داشتم ، فضایی پر از مطالب و محتوای بدرد بخور مرتبط با محصولات برقی ، روشنایی و الکترونیکی داشته باشم که همه آدم هایی که میخان در این زمینه خریدی کنند یا اینکه به مشاوره قبل از خرید نیاز دارن بدون هیچ خستگی و مشکلی به اونجا مراجعه کنن و اطلاعات لازم و نتیجه ی مطلوب رو بگیرن.

چراغ دیواری زاویه پخش ° ای که دارد. در مکان هایی نظیر نمای ساختمان ها زیر پل ها، ویترین ها، غرفه های فروشگاه و کافی شاپ ها و… نصب می شود. این چراغ جت لایت وات توانایی تولید نوری خطی با زایه توابش ۵ درجه را دارد. این چراغ نما لنزدار وات میتواند الی متر طول نوردهی مفید را داشته باشد. این محصول علاوه بر نور زیاد دارای مصرف برق پایین و طول عمری بالا دارد.

از دیگر ویژگی چراغ‌ های ال ای دی نما می‌توان راندمان بالا، مصرف انرژی پایین، عدم است.فاده از مواد مضر در ساخت آن‌ ها و فاقد نورهای مضر همانند نور مادون قرمز و یا مادون بنفش را نام برد. این چراغ که به صورت روکار نصب می شود. در قسمت بیرونی ساختمان روی زمین قرار داده می شود و نور را روی ساختمان می تاباند.



( فروش ) های دیگر