فروش چراغ دیواری در شهر ری

Wall lights-1
Wall lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


کتیبه ها و نقوش برجسته شکارشیر فتحعلیشاه قاجار : کوهی است. که چشمه علی از پای آن جاری می شود و به کوه سرسره معروف است.. تصویری برجسته از زمان ساسانیان بر بدنه آن کنده کاری شده است. که پادشاه ساسانی را سوار براسب و نیزه ای در دست نشان داده است..

علاوه بر اماکن مذهبی و تاریخی، بازارهای بسیاری نیز در شهر ری وجود دارد که برای گردشگران و مسافران جذاب هستند. برخی از معروف‌ترین این بازارها شامل بازار چهارسوق، بازار باب الجبل، بازار دهک نو، بازار ساربانان، بازار نرمه، باب هشام، باب سین و&#; می‌شوند.

شهر ری را می‌توان تنها منطقه باستانی است.ان تهران دانست که درواقع به قطب توریستی-مذهبی این است.ان بدل شده است.. آثار تاریخی این شهر قدمت باستانی زیادی دارد و از مهم‌ترين آن‌ها می‌توان به آتشکده بهرام، چشمه علی، باروی ری، دژ رشکان و است.ودان گبرها اشاره کرد.


چراغ های دیواری بعنوان مکمل برای چراغ های سقفی به تامین نور محیط کمک می کنند. این چراغ ها بخاطر ظاهر مناسب تر و مصرف انرژی کمتر نسبت به چراغ های قدیمی جایگزین خوبی برای آن ها هستند و امروزه کمتر کسی از لامپ های قدیمی وپرمصرف برای تامین نور و روشنایی است.فاده می کند. محصولی که در تصویر مشاهده می کنید چراغ دیواری مدل نگین است. که توسط 

ایمالز جستجو گر کالا و فروشگاه اینترنتی است. که خریداران را به فروشندگان متصل و فرایند خرید را ساده می نماید و با به وجود آوردن یک فضای رقابتی به خریدار کمک میکند کالا ها را با قیمت ارزان تر خریداری کرده و همچنین تمام انتخاب های خود را در یکجا مشاهده می کند و این امر باعث خرید بهتر و ارزانتر و آگاهی از قیمت واقعی اجناس می شود.

از دیگر ویژگی چراغ‌ های ال ای دی نما می‌توان راندمان بالا، مصرف انرژی پایین، عدم است.فاده از مواد مضر در ساخت آن‌ ها و فاقد نورهای مضر همانند نور مادون قرمز و یا مادون بنفش را نام برد. این چراغ که به صورت روکار نصب می شود. در قسمت بیرونی ساختمان روی زمین قرار داده می شود و نور را روی ساختمان می تاباند.



( فروش ) های دیگر