فروش چراغ سقفی راه پله و پارکینگ و بالکن و اتاق در شهر جدید اندیشه

ceiling light for staircase and parking lot and balcony and room-1
ceiling light for staircase and parking lot and balcony and room-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


از جمله امکانات رفاهی این شهر نوپا و پر طرفدار می توان به وجود تعداد کافی مراکز درمانی شبانه روزی و داروخانه ها، مراکز تجاری، پارک ها و فضای سبز، پمپ بنزین، باشگاه های ورزشی و است.خر اشاره کرد؛ همچنین مدارس دولتی و غیرانتفاعی در مقاطع ابتدایی و متوسطه، مراکز آموزش عالی که شامل دانشگاه آزاد سماء و دانشگاه پیام نور واحد اندیشه است.، شعب بانک های دولتی، اداره پلیس و نیروی انتظامی، ایستگاه های آتش نشانی، کتابخانه های عمومی و فرهنگسرا، سالن سینما و مسجد برای پاسخگویی به نیاز ساکنین در حال ارائه خدمات هستند.

این فاز با مساحت بالغ بر هکتار، از نظر موقعیت قرار گیری و امکانات شهری شرایط مطلوب تری نسبت به سایر فازها دارد. شهرک صدف واقع در فاز سه، یکی از بهترین مکان های شهر جدید اندیشه جهت سکونت است.. یکی از دلایل اهمیت این شهرک، وجود بیمارستان فوق تخصصی نور در آن است..

لذا (همانند شهرهای سنتی) روند فزاینده اختلال در تردد خیابانهای اصلی و افزایش خطرات عبوراز آنها کاملا مشهود است.. (ظاهرا طراحان شهر تعریف خیابان اصلی و اصل تفکیک کاربری ها را در این مورد نادیده گرفته اند. خیابانهای اصلی بایستی سریعترین و آسان ترین راه برای عبور خودروها باشند. اما این خبط آنها را به نمایشگاه، پارکینگ و پیاده رو تبدیل می کند &#; البته نمایشگاه، پارکینگ و پیاده روی پر خطر و پر دردسر)


مجموعه صنعت برق با هدف ساماندهی شرکت ها ، نمایندگان و مراکز فروش در صنعت برق کشور و آگاهی رسانی به مشتریان گرامی که همانا حمایت کننده گان اصلی ما در این عرصه می باشند و با هدف ایجاد رابطه مستقیم بین تولید کنندگان و مصرف کننده گان به دنبال توسعه و ایجاد یکپارچگی در بازار صنعت برق کشور و همچنین در جهت مبارزه با فروش اجناس تقلبی و جلوگیری از به اشتباه افتادن مشتریان در شناسایی شرکت هایی که با نام های مشابه ثبت شده اند و مسائلی از این دست که موجب نابسامانی های موجود در بازار برق کشور گردیده و لطمات بسیاری به تولید کنندگان و نمایندهای محترم آنان وارد آورده ، لذا این مجموعه اقدام به ایجاد سامانه ای تخصصی در این رابطه کرده است. .

چراغ های سقفی، از چراغ های پرکاربردی هستند که در راه پله ها، بالکن، انباری، راهروها، پارکینگ و غیره، بسیار به چشم می خوردند، بنابراین تقاضای زیادی برای این نوع از چراغ های سقفی، در بازار موجود است.. همان طور که می دانید، قیمت محصولات و تجهیزات روشنایی نیز، مانند دیگر کالاها در کشور ما، متغیر است. و بستگی به نوسانات موجود در بازار دارد.

 در این بخش از سایت شما می توانید نسبت به خرید انواع لامپ، چراغ پنلی SMD و COB، پروژکتور و وال واشر، چراغ های حیاطی و پارکی، چراغ های اداری و تجاری، چراغ سقفی، چراغ دیواری، چراغ بالا آینه، چراغ سنسوردار، چراغ زیرپله و کنارپله، چراغ دفنی و پارکتی، چراغ های دکوراتیو، چراغ های ریلی، انواع سنسور، قاب هالوژن، انواع ریسه شلنگی و نواری، چراغ آویز، چراغ های زیرکابینتی، چراغ های اضطراری، چراغ های ویترینی و دکور، چراغ های صنعتی و کارگاهی، چراغ های خیابانی، چراغ های است.خری و آب نما، پروژکتورهای مخصوص نورپردازی نما، لیرز و رقص نور، چراغ خطی و انواع چراغ آباژور و رومیزی اقدام نمایید.



( فروش ) های دیگر