فروش چراغ سنسوردار سقفی و دیواری در شرق تهران

Ceiling and wall sensor light-1
Ceiling and wall sensor light-2
021-66348473
09337764053 09337764063
021-40330299 021-33962330
09122988103



محله های شرق تهران با قرار داشتن در منطقه ، وسعت بسیار زیادی از ناحیه شرقی تهران را در بر گرفته اند. از جمله محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند می توان به نارمک، وحیدیه، مجیدیه جنوبی، تهرانپارس، تسلیحات، فدک، کرمان، مدائن، هفت حوض، دردشت، زرکش، لشکر اشاره کرد. این مناطق دارای جاذبه های گردشگری و دیدنی متفاوتی می باشند و در نتیجه با آشنایی با این جاذبه های گردشگری از محله های شرق تهران می توانید به سادگی از آن ها دیدن کنید و در نتیجه با این جاذبه های دیدنی متعدد و زیبا آشنا شوید.

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

بلوار هنگام که در منطقه قرار گرفته است. بیشتر به دلیل میزبانی بوستان جنگل لویزان شناخته می شود و یک خیابان شمالی &#; جنوبی به حساب می آید. این بلوار که پیش از این به عنوان متری زند شناخته می شد یکی از اصلی ترین محله های شرق تهران به حساب می آید که از نظر شهرسازی اهمیت بسزایی دارد. بلوار هنگام بین دو بزرگراه شهید بابایی و رسالت قرار گرفته و ساکنین می توانند با است.فاده از خطوط مختلف اتوبوسرانی در این محله رفت و آمد کنند.


این چراغ ها با حضور افراد روشن می‌شود و این یعنی گرفتن فرصت از دزدانی که قصد دزدی را دارند! مسلما دزدان در تاریکی اقدام به دزدی می‌کنند اما با وجود این چراغ ها فرصت است.تار در تاریکی از آن‌ها گرفته می‌شود. به همین دلیل چراغ های سنسوردار می‌توانند حتی به لحاظ امنیتی نیز به صاحبان منازل کمک کنند.

علاوه بر این امکانات می‌توان کارکرد چراغ را در طول روز غیر فعال کنید. این حالت معمولا زمانی موردنیاز خواهد بود که مکانی که چراغ سنسوردار خود را در آن نصب کرده‌اید، از نور کافی برخوردار است.. در این صورت نیازی به کار کردن چراغ در طول روز نخواهد بود.

چراغ‌های سنسوردار از نظر جنس بدنه و رویه، محل نصب، میزان حساسیت سنسور، نوع چراغ و برخی از قطعات با یکدیگر تفاوت دارند، اما نوع عملکرد همه آن‌ها مشابه یکدیگر است.. در حالت کلی چراغ‌های سنسوردار به دو مدل سقفی و دیواری دسته‌بندی می‌شوند.



( فروش ) های دیگر