فروش چراغ سنسوردار سقفی و دیواری در شهر ری

Ceiling and wall sensor light-1
Ceiling and wall sensor light-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



در دوران ایران باستان یا همان پیش از اسلام، شهر ری یکی از شهرهای مهم و تاثیرگذار ایران به حساب می‌آمد اما هیج وقت به عنوان پایتخت ایران انتخاب نشد. شخصی به نام ابن حوقل نقل می‌کند که شهر ری، علی رغم بزرگ‌تر بودن نیشابور، پس از بغداد دومین شهر آباد در مناطق شرق محسوب می‌شده است.. در کتب تاریخی و میان مورخان، بر سر بنا کننده شهر ری اختلافات زیادی وجود دارد.

در طرح تفصیلی شهرری این منطقه تحت سه بخش با محوریت مذهبی و زیارتی، تاریخی و توریستی و مرکز کار و فعالیت در نظر گرفته شده است.. در ادامه جهت پیاده سازی این فضاها طرح های عمرانی منطقه است.ارت خورد و در حال حاضر شهر ری با سرعت زیادی در مسیر نوسازی پیش می رود.

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..


نوع دیگری از چراغ‌ها و لامپ‌های دارای سنسور است. که قابلیت نصب بر روی دیوارها را دارد، به این نوع چراغ، چراغ سنسوردار حیاطی یا پارکی نیز گفته می‌شود. معمولاً جنس بدنه از فلز آهن با پوشش الکترواستاتیک بوده و جنس رویه از شیشه است..

چراغ‌های سنسوردار از نظر جنس بدنه و رویه، محل نصب، میزان حساسیت سنسور، نوع چراغ و برخی از قطعات با یکدیگر تفاوت دارند، اما نوع عملکرد همه آن‌ها مشابه یکدیگر است.. در حالت کلی چراغ‌های سنسوردار به دو مدل سقفی و دیواری دسته‌بندی می‌شوند.

چراغ های سنسوردار به لحاظ اقتصادی به صرفه تر هستند. زیرا این چراغ ها در مقایسه با چراغ های معمولی، نیازی به خاموش یا روشن کردن ندارند و با خروج افراد از محلی که در آن نصب شده‌اند، خاموش می‌شوند، در حالی که چراغ‌های معمولی دارای کلید هستند و پس ترک محل یا اتاق موردنظر لازم است. حتما خاموش شوند و در صورت فراموشی این موضوع ممکن است. هزینه‌های بیشتری متحمل شوند.



( فروش ) های دیگر