مشاوره و اجرا چراغ ضد انفجار و ضد حرارت در شرق تهران

Anti-explosion and anti-heat lamp-1
Anti-explosion and anti-heat lamp-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


یکی از قدیمی ترین و شاید منحصر به فرد ترین خیابان های تهران خیابان دماوند می باشد که توانسته سه منطقه مختلف را به هم متصل کند. محله دماوند که بیشتر به دلیل وجود همین خیابان شناخته می شود یکی از قدیمی ترین و سنتی ترین بافت ها را به خود اختصاص داده و از نظر بسیاری کارشناسان در صورت بروز زلزله فاجعه گسترده در آن رخ خواهد داد. دسترسی به این خیابان بسیار ساده بوده و شما می توانید از طریق خطوط ، و بی آر تی در آن تردد کنید.

محله های شرق تهران واقع در منطقه نیز وسعت بسیار زیادی را در بر گرفته اند. در واقع این منطقه، مرز شرقی شهر تهران را تشکیل می دهد و دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی متعدد بوده و همچنین زیباترین محله های شرق تهران را درون خود قرار داده است.. جالب است. بدانید که تعدادی از محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، منطقه را نیز تشکیل می دهند و در نتیجه می توان گفت که از مهم ترین محله های شهر تهران به شمار می آید.

محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 


.تمامی اجزای الکتریکی به راحتی در دسترس بوده لذا نصب و راه اندازی و تعمیر و نگهداری آن به سادگی امکان پذیر خواهد بود. تریگر است.فاده شده در این چراغ آویز سبب روشن شدن سریع و عملکرد پایدار و همچنین افزایش چشمگیر طول عمر LED خواهد شد. از دیگر ویژگی های  قابل توجه روکش و رنگ (RAL) پوشش داده بر روی آنها می باشد که باعث جلوگیری از خوردگی محفظه در مقابل تمامی بخارات اسیدی خواهد شد.

چراغ های دستی ضد انفجار برای ایجاد روشنایی به صورت دستی مورد است.فاده قرار می گیرند و در ساختمان آنها معمولا از لامپ های هالوژن، کم مصرف و ال ای دی است.فاده می شود. این چراغ ها معمولا دارای بدنه ای از جنس آلومینیوم سبک هستند و دسته و قلاب پلاستیکی دارند.

چراغ های ضد انفجار دارای انواع مختلفی هستند که بر اساس شکل و ساختار و کاربردی که دارند در مدل های مختلفی تولید می شوند. شرکت های مختلف روشنایی هم ایرانی و هم خارجی اقدام به تولید انواع چراغ های ضد حرارت و ضد احتراق نموده اند. به طور مثال چراغ ضد انفجار واروم Warom یکی از شاخص ترین برندها در زمینه تولید این محصولات است.. در بین تولید کنندگان ایرانی نیز چراغ ضد انفجار مازی نور نیز در دسته محصولات پر فروش در این زمینه قرار دارد. البته برندهای دیگر مانند چراغ ضد انفجار سیاگ CEAG نیز از محصولات موجود در بازار می باشند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر