مشاوره و اجرا چراغ فروشگاهی ویترینی و دکور در بومهن

Store light, showcase and decor-1
Store light, showcase and decor-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



از آن‌جایی که بومهن در منطقه‌ای کوهپایه‌ای قرار گرفته، در فصل‌های بهار و تابستان هوای بسیار مطبوعی دارد. از همین رو می‌توانید به گردش در تمامی روستاهای اطراف این منطقه بپردازید و از تک تک لحظات سفرتان لذت ببرید. فصل زمستان دمای هوای در بومهن کاهش پیدا می‌کند و بارش برف، مسیر جاده را لغزنده می‌کند. به همین دلیل ممکن است. عده‌ای ترجیح به سفر نکردن در چنین مسیری دهند. البته اگر علاقه به برف و مواجهه با چالش‌ها دارید، باز هم می‌توانید به این منطقه سفر کنید و حتی در ادامه مقصد‌های چون پیست آبعلی را هم در برنامه بگذارید.

در سمت چپ جاده تهران-دماوند شهری قرار دارد که در گذشته بخشی از دهستان‌های دماوند بوده است.. شهر بومهن یکی از خوش آب و هواترین شهرهای است.ان تهران محسوب می‌شود و همین امر، باعث جذب گردشگران به این منطقه شده است.. تهران تا بومهن ۵ کیلومتر فاصله دارد و همین نزدیکی باعث شده تا گردشگران با اجاره ویلا و سوئیت در بومهن روزهای آخر هفته خود را در آنجا بگذرانند.این شهر که در مسیر جاده هراز و فیروزکوه قرار گرفته است.. در شرق بومهن، رودهن و در سمت غرب آن، پردیس قرار دارد و این موقعیت، باعث شده که سفر به بومهن مسیر جذابی را پیشِ روی شما قرار دهد و بتوانید مقصدهای دیگری را نیز تجربه کنید.

بومهن یکی از شهرهای است.ان تهران و جزو شهرستان پردیس است.. این شهر در شرق است.ان تهران و در مسیر جاده تهران به دماوند قرار گرفته است.. فاصله بومهن از تهران ۵ کیلومتر، از پردیس کیلومتر و از رودهن کیلومتر است.. واژه بومهن به معنی حرکت زمین یا زلزله است.. شهر بومهن در نزدیکی برخورد دو گسل شمال تهران و مشا قرار گرفته و همین امر دلیل نامگذاری آن است..


موضوع روشنایی صحیح و ایجاد تمایز و کنتراست با محیط ممکن است. با حجم نور است.فاده شده رابطه عکس داشته باشد. گاهی است.فاده از یک لوگو یا نوشته با نور کم می‌تواند به خوبی خودش در طور روز برجسته کند. بسیاری از ما به عنوان صاحبان مشاغل چندان به بحث روشنایی علائم و تابلوهای بیرونی فروشگاه‌مان حساس و دقیق نمی‌شویم و بعضی وقت‌ها انگار فراموش می‌کنیم که حتی بهترین و زیباترین تابلو و نشانه هم بدون قرار گرفتن در مکان درست و بدون نور کافی، هیچ تاثیری در کسب و کارمان نخواهد گذاشت.

این چراغ ها یکی از انواع چراغ های فروشگاهی می باشند که به دلیل ارائه کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب، جز پرطرفدارترین محصولات بازار به حساب می آیند. تنوع رنگ در این چراغ ها شامل نوری طبیعی، آفتابی و مهتابی می باشد که این نورها فاقد هرگونه اشعه های مضر هستند.

این نوع چراغ‌ها برای ساختمان‌هایی که سقف بلند و همین‌طور مساحت زیاد دارند، بسیار مناسب هستند. انتخاب رنگ لامپ‌ها، شدت نور لامپ‌ها، سایز ریل و محل نصب و قرار گرفتن آن‌ها جزو عواملی هستند که در میزان زیبایی و جذابیت نورپردازی تاثیرگذارند. برعکس



( مشاوره و اجرا ) های دیگر