فروش چراغ فروشگاهی ویترینی و دکور در شرق تهران

Store light, showcase and decor-1
Store light, showcase and decor-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


میرزا علی‌نقی‌خان حکیم‌ الممالک را بسیاری تاسیس کننده محله حکیمیه عنوان می کنند. پس از اینکه حکومت ناصرالدین شاه به اتمام رسید علینقی خان دهکده های موجود در این منطقه را خریداری کرد و با است.فاده از اسم خود آن را نامگذاری کرد. این محله که امروزه بیشتر به عنوان میزبان دانشگاه‌های متعدد شناخته می شود خانه های سازمانی متعددی را نیز در خود جای داده و یکی از محله های اصلی شرق تهران به حساب می آید. ساختار مدرن و جدید حکیمیه از سال ۵ آغاز شد ولی دهه هفتاد را می توان به عنوان نقطه عطفی برای این محله در نظر گرفت.

میزان تردد وسایل نقلیه در خیابان‌های شرق تهران متفاوت است.. ترافیک در برخی از خیابان‌ها همچون حجربن عدی(تهرانپارس)، آیت(نارمک)، پیروزی، رسالت، نبرد، جانبازان(گلبرگ)، گلشن دوست و فرجام در ساعات خاصی از شبانه‌روز زیاد است. و حتی در روزهای منتهی به عید و تعطیلات این ترافیک سنگین می‌شود. اما اگر به منطقه شرق و نقشه آن مسلط باشید می‌توانید به راحتی با استفاده از کوچه‌های فرعی راه مناسب را برای خود پیدا کرده و از ترافیک تا حدی دور شوید. البته بزرگراه‌های امام علی، باقری و بسیج را باید به این لیست اضافه کنید.

عشرت آباد یکی از محله هایی می باشد که امروزه جایگاه ویژه‌ای در میان تهرانی ها دارد و بسیاری آن را به عنوان میراث مصدق یاد می کنند. این این محله به عنوان میزبان ادیان مختلف یاد می شده و در طول تاریخ کلیمی ها در کنار مسلمانان و مسیحیان در این محل سکونت داشته اند. امروزه دیگر اسم عشرت آباد از میان رفته و آن را به عنوان خواجه نصیر می شناسیم.


در این نوشتار ما قصد داشتیم شما را با کاربرد و نکاتی که در هنگام خرید انواع چراغ های فروشگاهی و ویترینی باید به آنها توجه کرد آشنا کنیم امید است. که توانسته باشیم در ؛ انتخاب درست شما گامی هر چند کوچک و مختصر برداشته باشیم توصیه ما به شما این است. که حتما در هنگام ، خرید به است.انداردهای موجود در این مقاله توجه کافی را داشته باشید تا خریدی بدون دردسر تجربه کنید.

نور مغازه و یا فروشگاه از جنبه­‌های مختلفی اهمیت دارد. اولین وظیفه چراغ تجاری، روشن کردن فضا به گونه‌­ای است. که تمامی محصولات موجود در فروشگاه و یا نمایشگاه، به درستی دیده شوند. این دیده شدن به میزان نور فروشگاه بستگی دارد که با لوکس (Lux) بیان می‌شود. بسته به نوع و کاربری فروشگاه، از لوکس تا لوکس نور را می‌توان در بخش‌های مختلف تامین کرد.

این چراغ ها عموماً به صورتی طراحی می‌شوند که می‌توان چراغ را در جهت‌های مختلفی تنظیم کرد. البته برای نورپردازی بوتیک و مغازه‌ها از چراغ‌های سقفی توکار نیز است.فاده می‌شود که با تکنولوژی COB ساخته می‌شوند تا نور متمرکزتری بتابانند.



( فروش ) های دیگر