مشاوره و اجرا چراغ فروشگاهی ویترینی و دکور در شرق تهران

Store light, showcase and decor-1
Store light, showcase and decor-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



محله های شرق تهران که در منطقه قرار دارند، جاذبه های گردشگری متعدد و همچنین مراکز خرید و مجتمع های تجاری و اداری بسیار زیادی را در خود قرار داده اند. از جمله مهم ترین مراکز خرید موجود در این محله ها می توان به مجتمع تجاری آبان، مجتمع تجاری صدف، مجتمع تجاری کیش، پاساژ میلاد قائم، مرکز خرید شکوفه، مرکز خرید کساء، مجتمع خرید هزار چین، متجمع تجاری پانوراما، و بسیاری دیگر از پاساژ ها و مراکز خرید اشاره کرد. 

تقریباً از از اوایل دهه هفتاد بود که شهرداری تهران برنامه توسعه شهریه این کلانشهر را آغاز کرد و در همین راستا تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را در داخل تهران افتتاح کرده با است.فاده از این روش ترافیک تهران را به حداقل برساند. شرق تهران یکی از اصلی ترین بخش هایی بود که شهرداری تصمیم گرفت بزرگراه های متعددی را برای تسهیل دسترسی ساکنین تاسیس نماید. حالا با هم قصد داریم نگاهی به اصلی ترین بزرگراه های موجود در شرق تهران بیندازیم:

یکی دیگر از محله های شرق تهران که بیشتر به دلیل خوشگذرانی و تسهیل رفت و آمد رجال سیاسی دوران قاجار به شکل امروزی در آمده است.. خیابان پیروزی که پیش از این به آن خیابان دوشان تپه یا فرح آباد نیز گفته می شد در زمان ناصرالدین شاه و به منظور ایجاد دسترسی به شکارگاه و کاخ دوشان تپه راه اندازی شد. این محله که از اصلی ترین شاه راه های شرق تهران به حساب می آید نقش بسیار مهمی در انقلاب اسلامی بازی کرد، میدان ژاله آن که امروزه از آن به عنوان میدان شهدا یاد می‌شود به عنوان سمبل انقلاب اسلامی به حساب می آید.


از دیگر انواع چراغ های فروشگاهی می توان به چراغ های ریلی اشاره کرد که به عنوان منبع روشنایی در مغازه ها و مراکز خرید مختلف به کار می روند. چراغ های ریلی به دلیل تابش نور موضعی و نحوه نصب، یکی از گزینه های مناسب جهت نورپردازی ویترین ها و اجسام ثابت و ایستاده به حساب می آیند.

عوامل زیادی در رابطه با فروش یک مجموعه تاثیرگذارند. تبلیغات تلوزیونی، جشنواره‌های تخفیفی، مکان فروشگاه، زمان فصلی، قدرت خرید مردم و فاکتورهای اقتصادی مثل تورم، و حتی آب و هوا. اما نقش تاثیر نورپردازی بر میزان فروش و در آمد فروشگاه در این میان چه جایگاهی دارد؟

یکی از نکاتی که باید هنگام خرید چراغ های فروشگاهی به آن توجه داشته باشیم رنگ نور آن می باشد. چرا که نور یکی از عوامل آزار دهنده چشم می باشد، خصوصا در مکان هایی که افراد زیادی در حال رفت و آمد هستند. از این رو باید به رنگ چراغ های فروشگاهی و ویترینی توجه کافی داشته باشید چرا که ممکن است. این موضوع سبب آزار مشتریان شده و نتیجه عکس بدهد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر