فروش چراغ فروشگاهی ویترینی و دکور در شهر جدید اندیشه

Store light, showcase and decor-1
Store light, showcase and decor-2
021-40330299 021-33962330
09122988103
021-66348473
09337764053 09337764063



شهر جدید اندیشه یکی از شهرهای بزرگ و پرطرفدار است.ان تهران است. که در فاصله کیلومتری جنوب غرب شهر تهران واقع شده است.. شهر اندیشه در بخش مرکزی شهریار، در کیلومتری شمال غربی آن و کیلومتری جنوب شرق است.ان البرز قرار دارد. با مجله مسکن هدیش همراه باشید تا با شهر جدید

اگر به  نقشه اندیشه نگاهی بیندازیم، متوجه منطقه‌ای خواهیم شد با فاز مسکونی، قسمت شمال و شرق آن جاده کرج شهریار می‌گذرد. قسمت جنوبی آن جاده شهریار قرار گرفته. قسمت غرب جاده ملارد. قسمت شمالی، دو فاز و قرار دارد. بلوار آزادی و بلوار شورا و بلوار ولایت از خیابان‌ها مهم این منطقه است..

اگر هنوز درمورد سکونت یا سرمایه‌گذاری در شهر جدید اندیشه تردید دارید، پیشنهاد می‌کنیم زمانی را برای بازدید از مناطق مختلف شهر جدید اندیشه اختصاص دهید. مسأله بسیار مهمی که توجه شما را جلب خواهد کرد آب و هوای بسیار خوش شهر اندیشه خواهد بود؛ همینطور آرامش حاکم بر منطقه،‌ بافت شهری و وضعیت فرهنگی مناسب شهر اندیشه، امکانات رفاهی موجود در شهر جدید اندیشه و وجود خانه‌هایی با معماری زیبا و مهندسی ساز به طور حتم نظرتان را جلب خواهد کرد و شما در این زمینه به اطمینان خواهید رسید.


این چراغ ها یکی از انواع چراغ های فروشگاهی می باشند که به دلیل ارائه کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب، جز پرطرفدارترین محصولات بازار به حساب می آیند. تنوع رنگ در این چراغ ها شامل نوری طبیعی، آفتابی و مهتابی می باشد که این نورها فاقد هرگونه اشعه های مضر هستند.

انواع چراغ های فروشگاهی و ویترینی محصولات ویژه ای هستند که می توانند به فضاسازی در محیط داخلی فروشگاه ها کمک کنند و این امر نقش بسیار مهمی در زیباتر شدن محیط دارد و به جذب مشتری کمک می کند. چراغ هایی که در درون ویترین ها است.فاده می شوند نورها را بر روی محصولات متمرکز می کنند و در نتیجه محصولات زیبا تر به نظر می آیند. مطالعاتی در این زمینه صورت گرفته است. و همگی آنها بر این امر تاکید می ورزند کسانی که از نورپردازی مناسب در محیط فروشگاه ها است.فاده می کنند، فروش بیشتری در مقایسه با کسانی دارند که به نورپردازی اهمیت نمی دهند. این چراغ ها انرژی کمی را مصرف می کنند و راندمان بسیار بالایی دارند. این موضوع امروزه که تمامی افراد به اهمیت منابع انرژی در محیط پی برده اند اهمیت بسیار بالایی دارد. اگر قصد 

تمامی چراغ‌های اکووات از جمله چراغ فروشگاهی، از تا سال گارانتی تعویض بی قید و شرط دارند. بی قید و شرط بودن به این معنی است. که در صورت خرابی و یا سوختگی چراغ گارانتی‌دار شما به هر دلیل، این چراغ با یک چراغ جدید همراه با گارانتی جدید و به روز شده تعویض می‌شود.



( فروش ) های دیگر