مشاوره و اجرا چراغ فروشگاهی ویترینی و دکور در شهر جدید اندیشه

Store light, showcase and decor-1
Store light, showcase and decor-2
021-66348473
09337764053 09337764063
021-40330299 021-33962330
09122988103



ساخت این فاز از سال و با واگذاری قطعات زمین های ویلایی و آپارتمانی آغاز گردید، مساحت فاز دو بالغ بر هکتار بوده و فاصله آن از سایر فازها نسبتا زیاد است.. این فاز در شمال غربی فاز یک و غرب فاز سه واقع شده و اغلب واحدهای مسکونی در آن با متراژ بالا هستند.

در مقابل، در شهر پرند مسکن مهر بزرگترین پروژه های خود را در اختیار متقاضیان مسکن گذاشته و همین امر موجب افزایش سریع جمعیت ساکن در آن شده است.؛ تا جاییکه امکانات شهری پاسخگوی نیاز ساکنین نبوده و نیاز به سرمایه گذاری و توسعه بیشتر در این بخش است.. پرند به دلیل محل قرار گیری خود در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی و آزاد راه های تهران – قم و تهران- ساوه و راه اندازی خط متروی پرند و سهولت در رفت و آمد به تهران، حائز اهمیت بوده و آینده روشنی برای آن پیش بینی می شود

بازار ایرانی – اسلامی که قبلا نیز به آن اشاره شد، در این فاز قرار دارد و بزرگترین مرکز تجاری اندیشه محسوب می شود. علاوه بر آن، بوستان مادران، پارک معلم، مجتمع تجاری ارغوان و مجموعه ورزشی الماس، از دیگر امکانات رفاهی در این فاز هستند.


چراغ های فروشگاهی دارای ویژگی های متفاوت و زیادی هستند اما می توان گفت یکی از مهم ترین ویژگی های آن ها ایجاد روشنایی کافی است. به صورتی که تمامی کالاها و محصولات به بهترین نحو دیده شوند. این چراغ ها روشنایی مورد نیاز را با زاویه پخش صحیح و درست تابانده و به گونه ای طراحی شده اند که بتوانند این نور را در زاویه و محل دلخواه در فروشگاه پخش کنند. به طور کلی می توان گفت بهترین نور فروشگاهی نوری می باشد که علاوه بر روشنایی بخشیدن مناسب به همه ی فضای فروشگاه، نور کافی را با شدت لازم به نقاط مورد نظر بتاباند. 

روشنایی خطی برای اولین بار در ساختمان ها در حدود دهه در فضاهای صنعتی با است.فاده از لامپ های فلورسنت یا گرد ظاهر شد. با پیشرفت تکنولوژی، این محصولات به طور گسترده ای مورد است.فاده قرار گرفته اند که منجر به است.فاده از نور خطی در بسیاری از کارگاه ها، فضاهای خرده فروشی و تجاری و مصارف خانگی شده است.. روشنایی خطی معمولاً به عنوان لامپ های LED خطی شناخته می شود که نور را در یک منطقه باریکتر از سایر لامپ های گرد یا مربع پخش می کند. آنها بلند هستند و به راحتی در بازار به عنوان چراغ های آویز، چراغ های روکار یا چراغ های توکار در بازار موجود هستند. نورپردازی خطی نیز مانند همه چراغ های LED از نیمه هادی ها برای تبدیل الکتریسیته به نور است.فاده می کند. این باعث می شود که آنها به جای لامپ ، شبیه تراشه های کامپیوتری به نظر برسند. آنها از نظر فن آوری بسیار پیشرفته تر از راه حل های روشنایی سنتی هستند و دارای مزیت بیشتری هستند. همانطور که قبلا ذکر شد، لامپ های خطی به عنوان چراغ های روکار، آویز یا فرورفته در دسترس هستند. این باعث می شود تقریباً برای همه انواع سقف های تجاری بسیار مناسب باشند. به عنوان مثال می توانید نورپردازی خطی آویز را در فضاهای کاری مدرن یا فضاهای تجاری با سقف بلند انتخاب کنید. چراغ خطی فروشگاهی به دلیل انعطاف پذیری بالا، عملکرد درجه یک و جذابیت زیبایی شناختی بالا در طول زمان به طور فزاینده ای محبوب شده اند. به اولین راه حل  روشنایی در بسیاری از زمینه ها، از جمله فروشگاه ها ، محیط های کاری مدرن، موسسات پزشکی و آموزشی و ... تبدیل شده است..

این چراغ ها عموماً به صورتی طراحی می‌شوند که می‌توان چراغ را در جهت‌های مختلفی تنظیم کرد. البته برای نورپردازی بوتیک و مغازه‌ها از چراغ‌های سقفی توکار نیز است.فاده می‌شود که با تکنولوژی COB ساخته می‌شوند تا نور متمرکزتری بتابانند.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر