فروش چراغ فروشگاهی ویترینی و دکور در شهر ری

Store light, showcase and decor-1
Store light, showcase and decor-2
021-66348473
09337764053 09337764063
021-40330299 021-33962330
09122988103



علاوه بر این، اماکن مذهبی و آرامگاه‌های معروف دیگری نیز در شهر ری وجود دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به آرامگاه ابن بابویه، آرامگاه بی بی زبیده، آرامگاه بی بی شهربانو، آرامگاه امام زاده عبدالله، آرامگاه امام زاده حمزه، آرامگاه جوانمرد قصاب، آرامگاه امام زاده ابوالحسن، آرامگاه امام زاده طاهر، آرامگاه امام زاده هادی، مسجد فیروزآبادی، مسجد افضلیه، آرامگاه جلال آل احمد، آرامگاه علامه علی اکبر دهخدا، آرامگاه غلامرضا تختی، آرامگاه میرزاده عشقی و&#; اشاره کرد.

شهر ری یکی از شهرهای معتدل و خشک ایران محسوب می‌شود که در بعضی روزهای تابستان حداکثر دمای آن درجه سانتی گراد اندازه گیری شده است.، در حالی که پایین‌ترین دمای محاسبه شده در این شهر به منفی درجه سانتی گراد نیز می‌رسد. میانگین بارش‌های سالانه باران در شهر ری چیزی در حدود میلی لیتر اندازه گیری شده است..

شهرری جنوبی‌ترین منطقه‌ی تهران محسوب می‌شود که از آب و هوای معتدل و خشک برخوردار است.. دمای هوا در شهرری در گرم‌ترین روز سال به درجه سانتی گراد، و در سردترین روز زمستان به - درجه سانتی گراد می‌رسد. میزان بارش‌های سالیانه در این منطقه به طور میانگین عدد میلی‌متر را نشان می‌دهد. شهرری از لحاظ وسعت رتبه‌ی چهارم از میان شهر است.ان تهران را به خود اختصاص داده است.. میزان ترافیک شهرری در مقایسه با سایر مناطق تهران از وضعیت بهتری برخوردار است. و با رویکرد جدید شهرداری منطقه‌ی بهبود پیدا کرده است..


نورپردازی نقش مهمی در اثربخشی و تاثیر گذاری در فروشگاه ها دارد. نورپردازی ویترینی مناسب فروشگاه را رو روشن می کند و توجه خریداران را به آن و محصولاتش جلب می کند. از سوی دیگر، نورپردازی نادرست حس زیبایی‌ شناسی را از بین می‌ برد و خریداران را به سمت مخالف سوق می‌دهد.

در ادامه و دومین نقش نور فروشگاهی، برجسته کردن محصولات و جلب توجه کامل مشتری است.. به طور مثال چراغ ویترینی فروشگاه، با روشن کردن کامل ویترین، توجه کامل مشتریان را جلب کرده و اولین قدم در تبدیل یک رهگذر به یک مشتری و وارد شدن او به فروشگاه شماست. در داخل فروشگاه­ نیز چراغ­‌های مختلف از جمله چراغ ریلی فروشگاهی، چراغ فروشگاهی توکار، چراغ­‌های چند خانه و چراغ خطی، توجه را به محصولات مختلف جلب می­کنند و اهمیت آن‌ها را دوچندان می‌کنند. پس نور فروشگاهی شما باید به گونه‌ای به کار گرفته شود که همه نگاه‌ها را به محصول شما جلب کند.

عوامل زیادی در رابطه با فروش یک مجموعه تاثیرگذارند. تبلیغات تلوزیونی، جشنواره‌های تخفیفی، مکان فروشگاه، زمان فصلی، قدرت خرید مردم و فاکتورهای اقتصادی مثل تورم، و حتی آب و هوا. اما نقش تاثیر نورپردازی بر میزان فروش و در آمد فروشگاه در این میان چه جایگاهی دارد؟



( فروش ) های دیگر