فروش چراغ قوه در بومهن

flashlight-1
flashlight-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


برای تأمین کالاهای مورد نیازتان در بومهن هیچ نگران نباشید. انواع فروشگاه‌های مختلفی در این شهر وجود دارد که مواد خوراکی، ابزار و سایر کالاها را ارائه می‌کند. همچنین فروشگاه زنجیره‌ای افق کوروش در بومهن شعبه دارد و می‌توانید با خیال راحت محصولاتی که می‌خواهید را تهیه نمایید. جدای از این موارد، بسیاری فروشندگان محلی وجود دارند که محصولات باغی و صنایع دستی را هم عرضه می‌کنند.

درون صحن برجی هشت ضلعی قرار دارد که مدفن امامزاده سلطان مطهر است. و روی قبر ایشان ضریحی به همین شکل قرار گرفته. در تمام زاویه‌های این برج می‌توان قاب‌هایی از جنس گچ، نورگیر و رنگ‌آمیزی آبی را مشاهد کرد که با دیدن این معماری، زیبایی خاصی را تجربه می‌کنید. در قسمت بیرونی بیشتر از همه چیز، آجرچینی ساده برج به چشم می‌خورد که در عین سادگی، زیبایی خاصی دارد. همچنین گنبد هشت ضعلی بنا که از نوع رک هشت ترک دو پوشه می‌باشد، بسیار قابل توجه و جذاب است..

مجاورت شهر بومهن بر دو شاهراه اصلی جاده هراز و جاده فیروزکوه و همچنین نزدیکی آن به پایتخت و شهرکهای صنعتی، پتانسیل زیادی را برای پیشرفت این شهر فراهم کرده است.. البته این مجاورت باعث ترافیک سنگین و ازدحام تردد مسافرین در روزهای تعطیل این شهر و جاده های آن نیز گردیده است..


&#; ولف &#; پیشرو در عرضه چراغ قوه ضد انفجار و لامپ های دستی ضد انفجار ، سیستم های روشنایی و لامپ های قابل حمل ، از جمله لامپ های دستی ولف لایت معروف  است. تمام محصولات آن دارای تاییدیه ATEX برای است.فاده در مناطق پر خطر می باشد.

انواع چراغ قوه ضد انفجار (explosion proof flashlight) از برند های معروف و معتبر با بدنه های مختلف صاف و زاویه داربا لامپ های مختلف LED و زنون با دارار بودن گواهینامه های بین المللی IEC و ATEX می باشد.استحکام بالا ، مقاومت در برابر ضربه و همچنین مقاومت در برابر دما های مختلف(زیر صفر الی ۵ درجه سانتی گراد) از ویژگی های برتر چراغ قوه ضد انفجار (explosion proof flashlight) می باشد. طراحی ارگونومیک این تجهیز باعث راحتی در است.فاده، حمل آسان و سوئیچینگ به حالت تک دست شده است..از دیگر ویژگی های این محصول می توان به زره لاستیکی آنها اشاره کرد که باعث جلوگیری از ضربه به لنز آن می شود.این محصولات همگی شامل گارانتی اصالت کالا می باشند.

چراغ قوه ضد انفجار ZONE  مختصری درباره چراغ قوه ضد انفجار ZONE : این نوع چراغ قوه ضد انفجار ZONE مقاوم در برابر ضربه حتی در زیر صفر درجه سانتیگراد چراغ قوه ضد انفجار دارای قدرت بالا ،کوچک و قابل حمل و روشنایی عالی، محکم و قابل اطمینان در سخت ترین شرایط چراغ […]



( فروش ) های دیگر