فروش چراغ مگنتی در شرق تهران

Magnetic lamp-1
Magnetic lamp-2
021-36483182 021-36483196
09126508591



نارمک در گذشته به عنوان شاه راه اصلی ای که امامزاده صالح را به شرق و جنوب متصل می کرد شناخته می شد. در این آبادی نزدیک به یکصد نفر زندگی می کردند و حرفه اصلی آن ها باغداری بود. پس از دوران قاجاریه و با حضور رضاخان نارمک که به دلیل وجود باغ های انار شناخته می‌شد آهسته آهسته فرایند مدرن شدن خود را دنبال کرد و از سال به عنوان یکی از بخش های اصلی تهران به حساب آمد. مهمترین بخش نارمک میدان هفت حوض می باشد که از دیرباز آنرا به عنوان نماد این محله و حتی شرق تهران به حساب می آورند. بازار هفت حوض که در نزدیکی همین میدان راه اندازی شده است. از چهارراه سرسبز آغاز شده و به انتهای خیابان آیت منتهی می شود.

محله های شرق تهران واقع در منطقه یکی از مشهور ترین محله ها در تهران می باشند که می توان گفت بخشی از شمال تهران را نیز در بر گرفته اند. به بیان بهتر باید گفت که منطقه در شمال شرقی شهر تهران قرار دارد وبیشترین محله های شرق تهران را شامل می شود. اما جالب است. بدانید که این منطقه، جزء مناطق وسیع شهر تهران می باشد که بخشی از آن جزو محدوده ی شمیرانات است.ان تهران نیز می باشد.

به طور کلی می توان گفت که منطقه تهران، از محله تشیل شده است.. این محله های شرق تهران هر کدام در بخش های مختلفی از این منطقه قرار دارند و در نتیجه، جاذبه های گردشگری و تفریحی متنوعی را نیز در درون خود قرار داده اند. اما از جمله محله های شرق شهر تهران که در منطقه قرار دارند می توان به: تهرانپارس، حکیمیه، نارمک، هنگام، هروی، علم و صنعت، فرجام، بلواز پروین، سراج، شمس آباد، مجیدیه، شمیران نو، قنات کوثر، شیان، لویزان، و همچنین مهران اشاره کرد. محله های شرق تهران واقع در منطقه با داشتن موقعیت های مختلف و جاذبه های گردشگری متفاوت، افراد بسیاری را به سمت خود جذب می کنند و محله های شرق تهران همیشه میزبان بسیاری از مسافران و گردشگرانی که به قصد گشت و گذار و تفریح به پایتخت می آیند هستند.


مدل های مختلفی از چراغ های نقطه ای، خطی، موضعی و آویز در تنوع محصولات ترک لایت های سه فاز وجود دارد؛ اما نحوه اتصال و شرایط است.فاده این مدل ها در ترک لایت های سه فاز با شیوه نصب و اتصال چراغ های مگنتی یا همان مولتی ترک ها متفاوت است. و قطعا که نصب با نیروی مغناطیسی بسیار ساده تر از اتصالات دردسر ساز قدیمی است..

روشنایی لامپ ها بر اساس لوکس متر تعین و قابل تعریف است. و به همین دلیل بعضا” در یک چراغ ممکن است. برای رسیدن به لوکس است.اندارد از مجموعه LED ها یا لامپ ها است.فاده شود.مدارهای ساخته شده با تکنولوژی Reflector LED Solaris ، که به منظور افزایش قابل توجه هشدار محوری و افزایش منبع نور LED برای از بین بردن لکه های تیره و بهبود دید در جاده ها و در مناطق کاری طراحی شده است..

 در هر حالت کلی با وجود ریل های مگنتی توکار و روکار شما می توانید چراغ مگنتی یا مولتی ترک را با کمک یکی از این ریل ها و به یک شکل خاص در سیستم روشنایی محیط است.فاده کنید. این یعنی شما دو روش نصب برای اتصال چراغ مگنتی دارید و تنها می توانید از چراغ های نقطه ای و خطی است.فاده کنید، بدین ترتیب تکلیف چراغ های آویز و موضعی چه می شود؟



( فروش ) های دیگر