فروش چراغ های اداری و تجاری در شهرک صنعتی سالاریه

Office and commercial lights-1
Office and commercial lights-2
تبلیغات مرتبط


معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک صنعتی مکانی است. دارای محدوده و مساحت معین که براساس قانون تاسیس شرکت شهرکهای صنعتی ایران و اصلاحات بعدی ایجاد شده یا میشود و نواحی صنعتی مشمول قانون شرکت شهرکهای صنعتی، شامل مجموعهای ساماندهی شده از واحدهای صنعتی، پژوهشی، فناوری و خدمات پشتیبانی است. که در آن امکانات زیربنایی و خدمات ضروری موردنیاز به واحدهای مذکور واگذار میشود. مالکیت در شهرکها و نواحی صنعتی شامل مالکیت قسمتهای اختصاصی و مالکیت قسمتهای مشترک میباشد.

شهرک هکتاری سالاریه یکی از بهترین و مناسب ترین شهرک های صنعتی است.ان تهران محسوب می شود که با حمایت های دولت در رفع محدودیت است.قرار صنایع در شعاع کیلومتری پایتخت در این شهرک صنعتی، آن را به عنوان تنها شهرک صنعتی دارای این قابلیت در است.ان تهران تبدیل کرده است..صنایع فعال در شهرک صنعتی سالاریه:فلزي، کاني غيرفلزي، غذايي، برق الکترونيک، نساجي و پوشاک، شيميايي، سلولزي، خدماتي و قاليشويي می باشد.

شهرک صنعتی مکانی است. دارای محدوده و مساحت معین که براساس قانون تاسیس شرکت شهرکهای صنعتی ایران و اصلاحات بعدی ایجاد شده یا میشود و نواحی صنعتی مشمول قانون شرکت شهرکهای صنعتی، شامل مجموعهای ساماندهی شده از واحدهای صنعتی، پژوهشی، فناوری و خدمات پشتیبانی است. که در آن امکانات زیربنایی و خدمات ضروری موردنیاز به واحدهای مذکور واگذار میشود. مالکیت در شهرکها و نواحی صنعتی شامل مالکیت قسمتهای اختصاصی و مالکیت قسمتهای مشترک میباشد.


چراغ های اداری و تجاری در انواع مختلفی با مدل های متفاوت ساخته می شوند و درون آنها از لامپ های مختلفی مانند لامپ فلورسنتی و یا لامپ های ال ای دی است.فاده می شود همچنین انواع چراغ اداری و تجاری می توانند به صورت آویز نیز به کار روند به طورمثال در دفاتر کار مدرن چراغ های آویز با ارتفاعی در حدود سانتیمتر آویزان می شوند و ترکیبی از نور مستقیم و غیر مستقیم را روی سطح موردنظر ایجاد می نمایند.

در محیط های اداری و کاری هدف اولیه افزایش بهره وری و بازدهی است. و از شیوه های طراحی مختلفی با است.فاده از انواع چراغ اداری و تجاری است.فاده می شود همچنین امروزه رضایت کارکنان در محیط های کاری از اهمیت بالایی برخوردار گشته بنابراین نورپردازی باید به گونه ای باشد که اثر مثبتی در دید بصری و روان کارمندان داشته باشد البته باید توجه کرد که ممکن است. است.فاده از شیوه های نورپردازی تکراری سبب ایجاد آثار منفی در روحیه کارمندان گردد.

یکی از عوامل موثر در جذب مشتری و به تبع آن افزایش فروش، نورپردازی مناسب و با کیفیت نور مطلوب می باشد. در نورپردازی مطلوب فروشگاهی، باید ارتفاع، زاویه نصب، چیدمان و همچنین نوع منبع روشنایی متناسب با زمینه کاری فروشگاه طراحی شود. هم چنین باید به مواردی همچون یکنواختی روشنایی و عدم وجود سایه روشن های محسوس توجه نمود. نورپردازي فروشگاه ها و ويترين ها بايد به گونه اي باشد كه باعث ايجاد زنندگی نشود و همچنين، شدت روشنايي کالا ها در محدوده زاويه ديد بهينه قرار گيرد زیرا نورپردازی نامناسب موجب خستگی چشم، مشکل در تطابق و دید اشیا و رنگ ها می گردد. با نورپردازی مستقیم بر روی کالای مورد نظر، زیبایی و جذابیت محصول چند برابر می شود. تناسب نورپردازی با با دکوراسیون ویترین ضمن ایجاد محیطی دل چسب، سبب معرفی بهتر محصول به مشتریان شده و متقابلا توجه مشتری نیز جلب شده و با اشتیاق برای دیدن محصول مورد نظرش به داخل فروشگاه می رود. برای مورد توجه قرار دادن کالا ها از چراغ های ریلی است.فاده می شود تا با تنظیم زاویه بتوان کالا ها را به صورت مستقل نورپردازی کرد. روشنایی فروشگاه ها و مراکز تجاری باید به گونه ای باشد که کالا های داخل فروشگاه به خوبی در معرض دید مشتریان قرار بگیرد. در ادامه به بررسی روشنایی است.اندارد محیط های فروشگاهی می پردازیم.



( فروش ) های دیگر