فروش چراغ های اداری و تجاری در شهر جدید اندیشه

Office and commercial lights-1
Office and commercial lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


شهرک اندیشه در ابتدا برای جذب جمعیت مازاد کلانشهر تهران تأسیس شد. همچنین از تأسیس این شهر نتایج بسیار خوبی نیز به دست آمد؛ از جمله می‌توان به جلوگیری از افزایش حاشیه نشینی در شهر تهران و کاهش ناهنجاری‌های احتمالی در حاشیه جنوب غرب تهران اشاره کرد. همچنین با تأسیس شهرک اندیشه برای شهروندان امکان خرید خانه در موقعیت جغرافیایی و فرهنگی مناسب، با هزینه‌ای بسیار مناسب‌تر از مناطق شهر تهران نیز فراهم شد.

نقشه اندیشه شبیه به مثلث است.. اضلاع جنوبی و غربی آن هریک در حدود ۵ کیلومتر و ضلع شمالی &#; شرقی آن حدودا کیلومتر طول دارند. از غرب همجوار با فردیس کرج از جنوب محدود به جاده ملارد ـ شهریار و از شرق محدود به جاده شهریار ـ کرج می شود. البته قسمت هایی از شهرهای شهریار و کرج (شهرک های صدف و کوثر) در این محدوده قرار دارند، لذا گاهی تسامحا جزو اندیشه معرفی می شوند.

- چهاردرمانگاه شبانه روزی، چند مرکز بهداشت و چند آزمایشگاه پزشکی، پنج داروخانه که یکی شبانه روزی است.. اما فقط تعداد محدودی مطب های خصوصی بالاخص پزشکان متخصص وجود دارد و در این مورد کمبود محسوسی مشاهده می شود. به علاوه نبود بیمارستان و خدمات پیشرفته پزشکی محسوس است..


هر مکانی دارای ویژگی هایی میباشد که باید چراغ و نورپردازی متناسب با آن است.فاده شود یکی از این مکان ها مکان های اداری و تجاری و دانشگاهی می باشد که انواع چراغ های  اداری و دانشگاهی و تجاری متناسب با آن باید است.فاده گردد ما قصد داریم شما را با انواع مختلف چراغ های اداری و تجاری و نوع کارکرد و مزایای آنها در این نوشتار آشنا کنیم.

از آنجایی که نورپردازی یک مسئله بسیار مهم و قابل اهمیت محسوب می شود باید بگوییم که وجود نور مناسب و سبک در محیط کار و محیط های اداری و غیره خود یک مزیت بزرگ محسوب می شود حتی باید بگوییم در خصوص بازدهی و میزان کار پرسنل و سلامت آنها نیز تاثیر بسزائی دارد نکته مهمتر در خصوص تاثیر مثبت آن بر روی مشتریان و مراجعه کنندگان می باشد بنابراین نورپردازی تاثیر زیادی بر عملکرد افراد در محیط های اداری دانشگاهی و تجاری دارد.

در چراغ های اداری و تجاری از لامپ های فلورسنتی و یا لامپ های LED است.فاده می شود. چراغ های اداری و تجاری می توانند به صورت توکار یا روکار مورد است.فاده قرار گیرند و هرکدام از آنها را می توان به شکل آویز نیز نصب گردند. در دفاتر کار چراغ های آویز در ارتفاع حدود سانتیمتر آویزان می شوند و ترکیبی از نور مستقیم و غیر مستقیم را روی سطح مورد نظر ایجاد می نمایند.



( فروش ) های دیگر