فروش چراغ های خیابانی در شرق تهران

Street lights-1
Street lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران موجود در منطقه دارای جاذبه های گردشگری بسیار متنوع و زیادی می باشد. همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید، این منطقه از تهران، تعداد بسیار زیادی از محله های شرق تهران را در خود جای داده و در میان تمامی مناطق تهران نیز بیشترین محله ها را در خود قرار داده است.. به همین علت دارای جاذبه های گردشگری و تفریحی بسیار زیادی می باشد که در ادامه به معرفی این جاذبه های گردشگری پرداخته ایم. از جمله مهم ترین جاذبه های گردشگری موجود در محله های شرق تهران در این منطقه می توان به گورستان ارامنه تهران، مسجد بقیه الله، حمام دولاب، بقعه چهل تن، بازار گل، قبرستان زرتشتیان، خانه موزه دکتر معین، بوستان کاج، پارک ترنج، پارک قصد فیروزه، بوستان گلزار، بوستان چهار باغ، بوستان گلسار، بوستان اشکان، شهربازی بسیج، مجموعه های ورزشی متعدد، سالن های تئاتر، پارک آبی آزادگان، و ... اشاره کرد. 

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.

محله های شرق تهران به ویژه محله هایی که در منطقه قرار دارند، دارای مزایای بسیار زیادی می باشند. ااز جمله مزایای محله های شرق تهران واقع در منطقه این است. که در بیشتر روز های سال، آب و هوای بسیار خوب و پاکیزه ای در این منطقه به ویژه در محله های شرق تهران قرار دارد. علاوه بر این، متروی تهران در منطقه نیز وجود داشته و در نتیجه دسترسی به مناطق مختلف آن را برای عموم مردم راحت تر کرده است.. همچنین، خطوط بی آر تی تا پایانه شرق تهران ادامه داشته و همچنین خطوط اتوبوس رانی نیز در تمامی محله های این منطقه قرار دارد. 


چراغ خیابانی گازی را می توان به عنوان یکی از قدیمی ترین و متداول ترین چراغ های موجود نام برد. این محصولات را می توان به صورت گسترده در موارد مختلف مورد است.فاده قرار داد. با توجه به اینکه تمامی پایه چراغ های موجود در خیابان ها قابلیت نصب این محصولات را دارا می باشند می توان این محصولات را هم چنان مفید و کاربردی دانست. بهره نوری چراغ خیابانی نسبت به لامپ های رشته ای بالاتر می باشد.

چراغ خیابانی اس ام دی: این چراغ ها برای روشنایی هم زمان معابر و جاده ها قابل است.فاده می باشند. این چراغ ها دارای یک ماژول، چیپ و تعدادی لامپ ال ای دی می باشند. با اندازه بسیار مناسب این محصولات می توان تعداد زیادی از آن ها را در یک چراغ خیابانی نصب کرد. این نوع از چراغ خیابانی را می توان در دو رنگ آفتابی و مهتابی مورد است.فاده قرار داد

چراغ‌های پانلی LED در دو نوع توکار و روکار بیشترین است.فاده را در نورپردازی داخلی برای تأمین نور عمومی مورد نیاز اماکن با کاربری‌های مختلف از جمله اداری، تجاری، بیمارستانی، مسکونی و غیره دارند. این چراغ‌ها در شکل‌های متنوع مانند مربع، مستطیل و دایره در ابعاد مختلف به نسبت فضا و شدت نور مورد نیاز عرضه می‌شوند. رایج‌ترین مدل این چراغ‌های پنلی چراغ‌های پنلی x می‌باشد که مناسب‌ترین گزینه برای تأمین نور عمومی مورد نیاز اغلب اماکن است. و برای سازه‌های شبکه‌ای و همچنین برای انواع سقف کاذب به صورت توکار و روکار مورد است.فاده قرار می‌گیرد.



( فروش ) های دیگر