مشاوره و اجرا چراغ های خیابانی در شرق تهران

Street lights-1
Street lights-2

معرفی کسب و کارها
شما می توانید خدمات یا محصولات کسب و کار خود را در این قسمت معرفی فرمایید .
برای این منظور با ما در ارتباط باشید .


محله های شرق تهران در محدوده ی وسیعی قرار دارند و در واقع حجم عظیمی را از بخش شرقی تهران در بر گرفته اند. قبل از معرفی محله های شرق تهران بهتر است. که به صورت جزء به جزء به معرفی مناطق این بخش از تهران بپردازیم و سپس همه چیز را درباره محله های شرق شهر تهران بیان کنیم. در واقع محدوده شرقی تهران را مناطقی چون منطقه ، منطقه ، منطقه و منطقه در بر گرفته اند و تمامی بخش های شرقی تهران و جاذبه های گردشگری و تفریحی را در خود قرار داده اند. در ادامه مطلب با تفکیک مناطق شرقی تهران، به معرفی محله های شرق تهران پرداخته ایم. 

همچنین این منطقه یکی از خوش آب و هوا ترین و سرسبز ترین مناطق تهران می باشد که در واقع دسترسی بسیار ساده ای به جاذبه های گردشگری موجود در شرق تهران را نیز به افراد می دهد. نکته جالبی که در خصوص منطقه شهر تهران وجود دارد این است. که بخشی از آن بر محدوده رشته کوه البرز قرار دارد و به واسطه همین مساله، دارای بهترین آب و هوا در پایتخت و به ویژه درسایر محله های شرق تهران می باشد.

محله های شرق تهران یکی از شلوغ ترین و محبوب ترین بخش های شهر تهران می باشد. یکی از جالب ترین نکات در خصوص محله های شرق تهران این است. که دارای جاهای دیدنی بسیار زیادی می باشد. همانطور که می دانید، تهران شهری بسیار بزرگ می باشد که با داشتن منطقه، از جمله شهر های بسیار محبوب ایران به شمار می آید. اما امروزه این شهر به بخش های مختلفی تقسیم شده و در نتیجه هر کدام از بخش های این شهر، دارای ویژگی های متفاوتی می باشد. محله های شرق تهران یکی از این بخش هاست که با داشتن جاذبه های گردشگری متفاوت توجه افراد بسیاری را به خود جلب می کند.


چراغ‌های پانلی LED در دو نوع توکار و روکار بیشترین است.فاده را در نورپردازی داخلی برای تأمین نور عمومی مورد نیاز اماکن با کاربری‌های مختلف از جمله اداری، تجاری، بیمارستانی، مسکونی و غیره دارند. این چراغ‌ها در شکل‌های متنوع مانند مربع، مستطیل و دایره در ابعاد مختلف به نسبت فضا و شدت نور مورد نیاز عرضه می‌شوند. رایج‌ترین مدل این چراغ‌های پنلی چراغ‌های پنلی x می‌باشد که مناسب‌ترین گزینه برای تأمین نور عمومی مورد نیاز اغلب اماکن است. و برای سازه‌های شبکه‌ای و همچنین برای انواع سقف کاذب به صورت توکار و روکار مورد است.فاده قرار می‌گیرد.

امروزه روشنایی محیط پیرامون جدا از مسئله تامین نیاز عادی برای رویت اجسام ، جنبه دکوراتیو غیرقابل انکاری نیز پیدا کرده است..با تمرکز بیشتر به جنبه زیبایی و جلوه گری نور و خود چراغ ،وارد دسته بندی جدیدی از چراغ های LED به نام چراغ های دکوراتیو خواهیم شد.در این دسته از چراغ ها بیشتر از اینکه شدت نور مدنظر باشد،جلوه و زیبایی شعاع نور و همچنین خود چراغ مورد توجه است..

تأمین نور مورد احتیاج در خیابان‌ها و معابر همیشه یکی از دغدغه‌های جدی شرکت توزیع برق و ادارات و ارگان‌های مختلف بوده است.. لامپ‌های قدیمی مورد است.فاده در این بخش مانند لامپ‌های تخلیه گازی همچون بخار سدیم و بخار جیوه، علاوه بر مصرف انرژی زیاد و طول عمر پایینی دارند. اگر هزینه نگهداری و تعویض بالا، در کنار مصرف انرژی زیاد و همچنین CRI پایین (شاخص نمود رنگ یا همان درصد واقعی‌بودن رنگ مشاهده‌شده تحت روشنایی چراغ) این چراغ‌ها را مد نظر بگیریم، در است.فاده از چراغ‌های خیابانی LED کوچکترین تردیدی نخواهیم کرد.



( مشاوره و اجرا ) های دیگر